تصاویر گوشی اوپو رینو

تصاویر گوشی اوپو رینو (Oppo Reno) به صورت رسمی منتشر شد

اوپو رینو (Oppo Reno) پرچمدار بعدی شرکت اپو خواهد بود. بعد از دست پیدا کردن به اخباری موثق درباره این گوشی، به تازگی شاهد انتشار تصاویر گوشی اوپو رینو به صورت رسمی، بوده‌ایم.

بعد از این که اعلام شد گوشی های سری اوپو رینو با سیستم خنک کننده مایع و دوربین پاپ آپ در راهند، به مشخصات فنی و تصاویر گوشی اوپو رینو در TENAA دست پیدا کردیم. این گوشی دارای طراحی خاص و زیبایی بوده و قرار است در دو مدل، یکی مجهز به تراشه پرچمدار اسنپدراگون 855 و دیگری مجهز به اسنپدراگون 710، روانه بازار شود. کمتر از ده روز مانده به تاریخ رونمایی این گوشی در روز دهم آوریل (بیست و یکم فروردین)، تصاویر گوشی اوپو رینو نیز منتشر شد.

تصاویر گوشی اوپو رینو

برایان شن (Brian Shen) نایب رئیس اوپو، طی چند هفته اخیر مشغول آزمایش گوشی مجهز به دوربین دارای توانایی بزرگنمایی 10 برابری این شرکت بوده است. با توجه به نزدیک بودن زمان اعلام شده برای معرفی این گوشی با تاریخ رونمایی اوپو رینو، تصور کردیم دوربین موبایل اعجاب‌آور این گوشی‌ساز چینی را در همان گوشی Oppo Reno مشاهده خواهیم کرد.

تصاویر گوشی اوپو رینو

انتشار تصاویر رسمی اوپو رینو در وب سایت JD.com نشان داد در این گوشی خبری از ماژول دوربین سه گانه نیست، به همین دلیل نباید در انتظار یک دوربین موبایل با توانایی زوم 10 برابری باشیم. روی پنل پشتی، تنها دو سنسور دوربین دیده می‌شود که به صورت عمودی کنار هم قرار گرفته‌اند. پیش‌بینی شده سنسور اصلی دوربین گوشی اوپو رینو دارای رزولوشن 48 مگاپیکسل باشد. سنسور ثانویه نیز از نوع اولتراواید یا عمق میدان خواهد بود.

با این حال، طراحی بدون حاشیه بسیار زیبا و ظریف اوپو Reno بدون استفاده از بریدگی بالای نمایشگر، سبب شد فقدان این ویژگی را از یاد ببریم!

بر اساس تصاویر گوشی اوپو رینو گزینه‌های رنگ بسیار متنوع و زیبایی برای آن در نظر گرفته شده است. پیشتر، عرضه رنگ‌های بدنه صورتی، ارغوانی، سبز و مشکی برای این گوشی تایید شده بود، اما برای نخستین مرتبه، عکس‌های این نسخه‌ها را مشاهده می‌کنیم.

بر اساس تصاویر گوشی اوپو رینو در دو طرف نمایشگر انحنای کمی وجود دارد. احتمالا از یک نمایشگر منحنی 2.5D با پنل از نوع AMOLED در آن استفاده شده است. اسکنر اثر انگشت زیر همین نمایشگر 6.4 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، قرار دارد.

عدم وجود هر گونه بریدگی بالای نمایشگر، خبر استفاده از دوربین سلفی پاپ آپ در این گوشی هوشمند را تایید کرد. برخلاف دیگر گوشی های هوشمند مجهز شده به دوربین اسلایدی، در اوپو رینو از ساختار کاملا متفاوتی استفاده شده است، به طوری که دوربین سلفی، به صورت چرخشی از لبه بالایی گوشی خارج می‌شود.

اوپو رینو بر اساس تراشه به کار رفته در آن، در دو مدل عرضه خواهد شد. برای هر یک از این دو مدل مجهز به تراشه اسنپدراگون 855 و اسنپدراگون 710، از نظر حافظه، سه نسخه وجود دارد. آن‌ها از 6 گیگابایت رم در کنار 128 گیگابایت یا 256 گیگابایت حافظه داخلی یا 8 گیگابایت رم در کنار 256 گیگابایت ظرفیت داخلی بهره می‌برند.

یکی دیگر از قابلیت‌های اعجاب‌آور اوپو رینو طبق شایعات، پشتیبانی از سیستم شارژ سریع با توان خروجی 50 وات است! به این ترتیب باتری 3680 میلی‌آمپر ساعتی گوشی طی مدت زمانی بسیار کوتاه از 0 تا 100 درصد شارژ خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. فردا میبینی کل برند ها به سیستم پاپ اپ این گوشی حمله میکنن که کپی‌ش کنن… .
    ناچ قطره‌ای مال همین برند بود که از سامسونگ گرفته شیائومی و هواوی ازش اسکی رفتن… .
    البته نه به زیبایی گوشی های اوپو… .
    فست شارژشو که فعلا مونده برسن… .
    بدوئن تا برسن… .
    پیشرو ترین برند تو نوآوری همین برند هست… .
    هر چند گوشیاش یکم گرونتره نسبت به بقیه گوشی‌سازای چینی… .
    با این کامنتم یه فیت حصین و پیشرو هم رفتم… :/

  2. از گشت یکم توی ذوق میزنه