رندرهای موتو جی 8

رندرهای موتو جی 8 با دوربین سه گانه منتشر شد

رندرهای موتو جی 8 (Moto G8)‌ همراه دوربین سه گانه پشتی و یک نمایشگر دارای حفره منتشر شد. گفته می‌شود این گوشی٬ نسخه‌ی قدرتمندتر موتورولا وان ویژن است که هر دو به زودی معرفی خواهند شد.

ما چندی پیش در مورد گوشی موتو وان ویژن شنیده بودیم. امروز یک گوشی دیگر از سوی موتورولا در رادار رسانه‌ها قرار گرفته است. ما در مورد گوشی موتو جی 8 صحبت می‌کنیم. یک افشاگر مشهور به نام OnLeaks رندرهای موتو جی 8 که بر اساس فایل‌های CAD این گوشی طراحی شده‌اند را منتشر کرده است. این رندرها یک گوشی با طراحی نسبتا شبیه به گوشی One Vision را نشان می‌دهند.

رندرهای موتو جی 8

اصلی‌ترین تفاوت موتو جی 8 با وان ویژن یک دوربین بیشتر در قاب پشتی این دیوایس است. با این حال٬ در حالی که گفته می‌شود سنسور اصلی دوربین وان ویژن 48 مگاپیکسلی است٬ در اینجا سه دوربین 12 مگاپیکسلی پشت قاب G8 قرار دارد. همچنین ضخامت آن نیز 0.4 میلی‌متر بیشتر از وان ویژن است. موتو جی 8 همچنین مانند وان ویژن به یک نمایشگر 6.2 اینچی مجهز خواهد بود٬ اما دیگر جزئیات سخت افزاری آن نامشخص است.

گفته می‌شود این گوشی می‌تواند یک نسخه‌ی قدرتمندتر وان ویژن باشد که در چین با نام موتو P40 عرضه خواهد شد. به هر ترتیب تا رونمایی رسمی از این دیوایس فاصله‌ی زیادی باقی نمانده است. از آنجایی که گوشی‌های خانواده موتو جی ۷ در ماه فوریه معرفی شدند٬ پس طی هفته‌های آینده می‌توانیم انتظار رونمایی از گوشی موتو جی ۸ را داشته باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. برو بابا دیک مسخره شو در اوردین

  2. چخبره همه زدن تو کار سه گانه

  3. یعنی قشنگ برداشته آرم A8s سامسونگ رو حذف کرده جاش موتو زده،این گوشی کاملا یه نسخه کپی از A8s سامسونگ هست.