هواوی میت ایکس

مدیرعامل هواوی از آینده‌ی گوشی های هوشمند منعطف می‌گوید

اخیرا «ریچارد یو» از افزایش ظرفیت تولید گوشی های هوشمند منعطف توسط هواوی تا دو سال آینده خبر داد. او همچنین اظهار امیدواری کرد که چنین دستگاه‌هایی با قیمت پایین‌تری در دسترس مشتریان قرار بگیرند.

غول تکنولوژی چین، نخستین گوشی انعطاف پذیر خود را در MWC 2019 رونمایی کرد و سبب ایجاد یک سوال در اذهان شد. اینکه آیا هواوی میت ایکس یک محصول تک اپیزودی بوده است یا اینکه بازار موبایل و کمپانی سازنده، دست در دست یکدیگر به سمت گوشی های هوشمند منعطف گرویده خواهند شد. پاسخ نزد مدیرعامل هواوی است که پس از معرفی گوشی های P30 و پی 30 پرو در مصاحبه‌ای کوتاه حاضر شد.

ریچارد یو ضمن تمجید از میت ایکس، آن را دستگاهی مناسب برای کاربری روزمره توصیف کرد و گفت: تا دو سال آینده، مدل‌های قابل انعطاف می‌توانند نیمی از گوشی های هوشمند هواوی را تشکیل دهند.

گوشی های هوشمند منعطف

او همچنین به این نکته هم اشاره کرد که با بلوغ تکنولوژی، قیمت گوشی های هوشمند منعطف نیز به طور خودکار کاهش خواهد یافت. این مسئله به دغدغه کمپانی چینی بدل شده است و به نظر می‌رسد در آینده نزدیک، تمرکز خود را روی عرضه‌ی دستگاه‌های منعطفی هم‌قیمت پرچمداران فعلی، معطوف خواهد کرد. بنابراین هواوی Mate X را نباید تنها محصول از این دسته بدانیم.

البته شرایط با توجه به فاکتورهای مختلفی می‌تواند تغییر کند که مهم‌ترین آن‌ها، واکنش افکار عمومی و استقبال مشتریان از چنین محصولاتی است؛ ولی هواوی که خیال پا پس کشیدن ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

13 دیدگاه

  1. جنبه تبلیغاتی داره

  2. کی بود ک میگفت اینده ای نمیینم

  3. به سرقت رفتن تکنولوژی نمایشگر تاشوی سامسونگ و فروش آن به هواوی و BOE
    دادستانی کره‌جنوبی اعلام کرده است که جدیدترین تکنولوژی صفحه‌نمایش‌های تاشوی سامسونگ به سرقت رفته و به دو کمپانی چینی هواوی و BOE فروخته شده است. دفتر دادستانی در بیانیه‌ای اعلام کرده که دادسرای شهر سوون در روز پنجشنبه یازده نفر را در اتهام سرقت اسرار فنی سامسونگ متهم کرده است.
    دادستانی کره ادعا می‌کند که یکی از شرکت‌های تأمین کننده سامسونگ اطلاعات این کمپانی در رابطه با “لایه‌های سه بعدی پنل‌های انعطاف پذیر OLED” را به سرقت برده است. به گفته دادستان این شرکت پس از بدست آوردن این اطلاعات آنها را به مبلغ چهارده میلیون دلار به شرکت‌های چینی هواوی و BOE فروخته است.
    سامسونگ دیسپلی که زیرمجموعه شرکت بزرگتر به حساب می‌آید در بیانیه‌ای روز گذشته اعلام کرد که از نتیجه تحقیقات دادستانی شگفت‌زده و وحشت‌زده شده‌اند. گوشی‌های با صفحه نمایش انعطاف‌پذیر که سال آینده در رابطه با آنها بیشتر خواهیم شنید، به یکی از چالش‌های جدید سازندگان گوشی‌های هوشمند تبدیل شده است و طبق اعلام دادگاه کره‌ای، سامسونگ به مدت 6 سال و بیش از 150 میلیارد وون (130 میلیارد دلار) در زمینه توسعه و تولید صفحه نمایش‌های تاشو زمان و هزینه صرف کرده است.

    با کاهش تقاضا برای گوشی‌های هوشمند بالارده در بازارهای کلیدی، کمپانی‌ها به دنبال راهی دیگر برای متقاعد کردن مصرف کنندگان جهت خرید دستگاه‌های جدید خود هستند. به نظر می‌رسد که صفحه‌نمایش‌های خمیده سامسونگ ایده خوبی باشد. کره‌ای‌ها ماه گذشته در کنفرانس توسعه دهندگان این گوشی را برای لحظاتی در معرض دید عموم قرار دارند و تصاویر جدیدی از آن منتشر کردند. سامسونگ بزرگترین تولید کننده گوشی هوشمند است که در سه ماه آخر سال چیزی در حدود 20 درصد از سهم بازار جهانی را به خود اختصاص داده است و احتمالاً همین موضوع رقیبان چینی را برای به سرقت اسرار این شرکت وسوسه کرده است.

    بازرسان این پرونده از پلیس اینترپل برای دستگیری آنها درخواست کمک کرده‌اند. از 11 شخصی که به نقش داشتن در این سرقت محکوم شده‌اند، 3 نفر آنها بازداشت شدند.

    • یک سوال دارم
      تو همونی نیستی که داخل سایت زومیت هم فعالیت میکنی و با کلاهای ساخت چین مشکل داری ؟؟؟

    • یادتونه چقدر سامسونگ از اپل دزدی و کپی میکرد حالا داره به سره خودشم میاد

    • مثلا تو الان کجات داره میسوزه که اینجوری کامنت رفتی چگوارا… ؟!
      چینیا خیلی پیشرفت کردن و فک نمیکنم تحقیقات سامسونگ‌رو دزدیده باشن… .
      اگه هم دزدین که دستشون درد نکنه… .
      اگه دست سامسونگ بود تا سال ۲۰۲۵ رو بدون حاشیه‌رو صدم میلی متر صدم میلی متر کم میکرد تا لگنی مثل گلکسی فولد رو با قیمت ۵ برابر بهت بندازه… .
      گوشی منعطف شیائومی نصف قیمت گوشی منعطف سامسونگ میخواد بیاد… .
      امثال تو رو باید یه گوشی ۱۰ دلاری رو با قیمت ۲۰۰ دلار بهت بندازه که انقد پررویی نکن خوشگل… .

  4. یارو اسمشم کپی از غربه🤣

  5. ریچارد یو ضمن تمجید از میت ایکس، آن را دستگاهی مناسب برای کاربری روزمره توصیف کرد🤣مردکه عقب افتاده گوشی برای استفاده روزمرس مگه واسه استفاده اخر هفته هم گوشی داریم؟🤣تو از اینده حرف نزن تو و دختره خلاف کارت یکم از گذشته سیاهتون حرف بزنین که چطوری میلیون ها چینیو بدبخت کردین