جیپ گلادیاتور 2020

مشخصات، امکانات و قیمت جیپ گلادیاتور 2020

جیپ گلادیاتور 2020 (Jeep Gladiator) از هفته آینده در مدل‌های مختلف در بازارهای آمریکا عرضه خواهد شد. در این مقاله قیمت هر یک از مدل‌های مختلف را به همراه مشخصات و امکانات آن‌ها بررسی می‌کنیم.

شرکت ایتالیایی – آمریکایی جیپ در ماه‌های گذشته خودرو کاربردی خود را با نام جیپ گلادیاتور 2020 معرفی کرد. این خودرو غول‌پیکر از هفته آینده در بازارهای آمریکا عرضه خواهد شد. گلادیاتور برای کسانی که به یک خودرو جیپ با کارایی بالا نیازمندند، بهترین گزینه محسوب می‌شود. قیمت جیپ گلادیاتور 2020 در مدل پایه حدود 33 هزار و 545 دلار خواهد بود. البته مدل فول روبیکان این خودرو با قیمتی حدود 43 هزار و 545 دلار قابل سفارش است. همچنین برای خرید مدل سفارشی لانچ ادیشن می‌بایست مبلغ 60 هزار و 815 دلار هزینه کنید. شرکت جیپ اعلام کرد فقط 4 هزار و 190 دستگاه از این خودرو را تولید خواهد کرد.

جیپ گلادیاتور 2020

بررسی مشخصات جیپ گلادیاتور 2020

ارزان‌ترین مدل جیپ گلادیاتور 2020 مدل پایه اسپرت است، اما این مدل آنچنان که باید کاربردی نخواهد بود. از امکانات این مدل می‌توان به چراغ‌های جلوی هالوژن، قفل در دستی و رینگ‌های پایه 17 اینچی اشاره کرد. مدل دوم این خودرو با نام اورلند شناخته می‌شود که این مدل نیز از امکانات رینگ‌های 18 اینچی، شیشه بالابرهای برقی، قفل مرکزی، سیستم تهویه مطبوع دو ناحیه‌ای و چراغ‌های جلوی LED سفارشی برخوردار است.

جیپ گلادیاتور 2020

مشخصات فنی

تمام مدل‌های جیپ گلادیاتور 2020 امکانات به شکل کانورتیبل یا سقف سخت و نرم به بازار عرضه خواهند شد و برای آن‌ها گیربکس دنده‌سنگین برای آفرود در نظر گرفته شده است. این خودرو از یک موتور 6 سیلندر 3.6 لیتری معروف شرکت جیپ بهره می‌برد که قادر است قدرتی معادل 285 اسب بخار و گشتاور 352 نیوتن‌متر تولید کند. قدرت تولید شده از این موتور به کمک یک گیربکس 6 سرعته دستی یا 8 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های منتقل می‌شود که مشتریان می‌توانند نوع آن را انتخاب کنند.

جیپ گلادیاتور 2020

مدل گلادیاتور روبیکان با امکاناتی که دارد، مورد توجه قرار خواهد گرفت. این مدل از امکانات ویژه‌ای چون قلاب‌های بکسل، چراغ‌های جلوی LED، رینگ‌های براق 17 اینچی و کیت آفرود بهره می‌برد. امکاناتی چون دوربین دید جلو، لاستیک‌های بزرگ‌تر و بلندگو بی‌سیم نیز برای این مدل قابل سفارش است. مشتریان می‌توان مدل فول روبیکان را با قیمت حدودی 60 هزار دلار خریداری کنند. گفتنی است جیپ گلادیاتور 2020 جزو ارزان‌ترین خودروها در کلاس خود به‌شمار نمی‌رود؛ چراکه مدل پایه خودروهای تویوتا تاکوما، شورولت کلرادو و فورد رنجر از قیمت 25 هزار دلار شروع می‌شود و فقط خودرو هوندا ریجلاین قیمتی بیشتر از این خودرو دارد.

تصاویر جیپ گلادیاتور 2020

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. جون میده واسه شمال

  2. افرود فقط رنج روور