تریلر جدید فیلم انتقام جویان آخر بازی (Avengers: Endgame) منتشر شد

فیلم Avengers: Endgame یا اونجرز پایان بازی، کمتر از چند هفته دیگر اکران می‌شود و مارول تیزر جدیدی از این فیلم منتشر کرده است. تریلر جدید فیلم انتقام جویان: آخر بازی را در ادامه مشاهده کنید.

تریلر جدید فیلم انتقام جویان: آخر بازی با اینکه از تریلرهای قبلی کوتاه‌تر است اما بخش‌های تازه‌ای دارد که تاکنون دیده نشده است. البته هنوز مشخص نیست که این سکانس‌ها در فیلم اصلی هم وجود داشته باشند یا خیر، برادران روسو در زمان اکران فیلم جنگ بی نهایت (Infinity War) از چنین تکنیکی استفاده کرده‌ بودند. در نتیجه نباید تعجب کرد که بخش‌هایی از این ویدئوی جدید (و همچنین قبلی‌ها) تنها برای فریب طرفداران و گمراه کردن آن‌ها منتشر شده باشد.

اگر احیانا فراموش کرده‌اید، اوضاع در حال حاضر در دنیای سینمایی مارول وخیم است. در پایان جنگ بی نهایت، تانوس نصف جمعیت جهان را از بین برد و به همین دلیل، تعدادی از قهرمانان محبوب نیز کشته شدند. حال در قسمت جدید، بازماندگان و نجات یافتگان گروه انتقام جویان، با یکدیگر همکاری می‌کنند تا تانوس را شکست دهند. در این تریلر جدید می‌شنوید که بروس بنر می‌گوید: «اگر این کار را کنیم، با افراد کمی می‌رویم» و وار مشین جواب می‌دهد: «آره، چون اون همه دوستان ما رو کشت؟».

این تیزر جدید، بر روی تونی استارک نیز تاکید دارد. کسی که پس از بین رفتن نصف بشریت، دارای عذاب وجدان است و به نظر می‌رسد جمله تانوس خطاب به او است.

تریلر جدید فیلم انتقام جویان: آخر بازی – Avengers: Endgame

فروش بلیط اونجرز اخیرا آغاز شده و آن‌قدر حجم استقبال گسترده بوده که سرورهای سایت‌های فروش بلیط دچار مشکل شده‌ است. همچنین سینماهای AMC قرار است تمامی 22 فیلم دنیای سینمای مارول را بصورت پشت سرهم از سینماها پخش کنند.

آخر بازی در تاریخ 26 آپریل 2019 (6 اردیبهشت 1398) در سینماهای آمریکا روی پرده می‌رود و باید دید تا چه اندازه می‌تواند موفق باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. متنفرم از ته دل من از اونجرز 🤮

  2. فقط قیافه ستاره هاشو عوض میکنه