5 اپلیکیشن برای ثبت عکس های سلفی بامزه

5 اپلیکیشن برای ثبت عکس های سلفی متفاوت و جذاب

آیا می‌خواهید عکس های سلفی متفاوت و بامزه بگیرید، اما اپلیکیشن دوربین خود گوشی‌تان پاسخگوی نیازهایتان نیست؟ ما در این مقاله 5 اپلیکیشن برای ثبت تصاویر سلفی با رنگ و بوی خاص را به شما معرفی خواهیم کرد.

حتی مریخ‌نورد ناسا هم روی سطح سیاره مریخ اقدام به گرفتن عکس سلفی می‌کند. پس با اطمینان خاطر می‌توانیم بگوییم که عکس های سلفی محبوبیت زیادی را در همه جا کسب کرده‌اند. اینجا روی زمین، عکس سلفی به جزئی از دی ان ای ما تبدیل شده است و همیشه به دنبال راه‌های تازه‌ای هستیم تا بتوانیم عکس های سلفی بامزه و جذابی بگیریم.

به همین بهانه در این مقاله قصد داریم به شما 5 اپلیکیشن اندرویدی و آی او اسی را معرفی کنیم که می‌توانید با تکیه بر آن‌ها عکس های سلفی بانمکی بگیرید.

1- NASA Selfies

یک اپلیکیشن از سوی ناسا

5 اپلیکیشن برای ثبت عکس های سلفی بامزه

آیا برای گرفتن یک عکس سلفی در لباس فضایی باید حتما آن را به تن کنیم و به فضا بروید؟ خب مسلما خیر. برای تبدیل شدن به یک فضانورد فداکاری‌های زیادی لازم است. تلسکوپ فضایی اسپیترز می‌خواهد شما را از این دردسر نجات دهد.

اپلیکیشن NASA Selfies صورت شما را در داخل یک لباس فضایی مجازی قرار می‌دهد و پس زمینه‌ی عکس شما نیز تصاویریست که توسط تلسکوپ اسپینرز گرفته شده‌اند. به لطف این اپلیکیشن می‌توانید به راحتی چند لمس، یک عکس سلفی جذاب بگیرید.

دانلود برای اندروید | آی او اس

2- Art Selfie

اپلیکیشنی برای علاقه‌مندان به هنر

5 اپلیکیشن برای ثبت عکس های سلفی بامزه

اگر علاقه‌ای به نجوم ندارید و هنر یکی از موضوعات مورد علاقه‌ی شماست، گوگل این برنامه را مختص خود شما عرضه کرده است. سلفی هنری بخشی از اپلیکیشن Google Arts & Culture است. کافیست این اپلیکیشن را نصب کنید و سپس به پایین صفحه رفته و روی Art Selfie کلیک کنید. حالا کافیست یک عکس سلفی بگیرید.

این برنامه سعی می‌کند تا عکس شما را با هزاران اثر هنری پرتره که در فضای مجازی قرار دارند تطبیق دهد. سلفی هنری گوگل از فناوری بینایی رایانه‌ای و یادگیری ماشین برای مقایسه‌ی چهره‌ی شما با آثار هنری ارائه شده توسط موزه‌هایی که با گوگل همکاری کرده‌اند استفاده می‌کند.

دانلود برای اندروید | آی او اس

3- Morphin

خودتان را در یک فایل گیف ببینید

5 اپلیکیشن برای ثبت عکس های سلفی بامزه

عکس سلفی خودتان را در این اپلیکیشن استفاده کنید تا بعد جدیدی از عکاسی سلفی را تجربه کنید. شما می‌توانید چند عکس سلفی بگیرید و توسط این برنامه آن را به یک فایل متحرک گیف تبدیل کنید.

این برنامه برخلاف دیگر برنامه‌های ساخت آواتر دیجیتالی، برای بهینه سازی پیکره شما و به حرکت درآوردن تصاویر، از CGI استفاده می‌کند. این برنامه همچنین گزینه‌ی عالی برای شوخی با دوستانتان است. به طور مثال شما می‌توانید چند عکس سلفی با دوستانتان بگیرید و بعد از کار با این برنامه و ساخت یک فایل گیف، آن را غافلگیر کنید.

دانلود برای اندروید | آی او اس

4- Smiley

برنامه‌ای برای ثبت خنده‌های شما

5 اپلیکیشن برای ثبت عکس های سلفی بامزه

Smiley یکی از اپلیکیشن‌های دوربین بدون دست است که به شما اجازه می‌دهد عکس‌های سلفی گروهی بگیرید. نقش این برنامه ساده است: این برنامه شما را مطمئن می‌سازد تا در زمان گرفتن عکس، دندان‌های سفید تمام افراد داخل کادر مشخص باشد. این برنامه از الگوریتم تشخیص خنده برای تهیه‌ی عکس های سلفی استفاده می‌کند.

دوربین‌های پیشرفته‌ی بازار (نظیر دوربین‌های سونی) از قابلیت تشخیص لبخند استفاده می‌کنند. این برنامه نیز دقیقا از همان متد تشخیص خنده برای گرفتن عکس‌ها استفاده می‌کند. کافیست گوشی را جلوی رویتان بگیرید و لبخند بزنید تا گوشی از شما عکس بگیرد.

دانلود برای آی او اس

5- Unifie

گرفتن عکس سلفی برای همه در سراسر جهان

5 اپلیکیشن برای ثبت عکس های سلفی بامزه

Unifie اپلیکیشنی است که به شما اجازه می‌دهد یک عکس سلفی بگیرید و از دیگر دوست خود در هر کجایی که هست نیز بخواهید یک عکس سلفی بگیرد. سپس آن‌ها را کنار یکدیگر بگذارید و در گالریتان برای یادگاری نگه‌دارید. این برنامه مناسب کسانیست که از عزیزانشان دور هستند.

شما می‌توانید از اپلیکیشن Unifie به عنوان یک اپلیکیشن برقرار کننده‌ی تماس‌های ویدیویی نیز استفاده کنید. خبر خوب اینکه از روی تماس تصویری خود نیز می‌توانید عکس بگیرید.

دانلود برای اندروید | آی او اس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه