آیفون اس ای ۲

آیفون اس ای ۲ (SE2) در راه است؛ احتمال عرضه با نام آیفون XE

آیفون SE دستگاهی محبوب در بسیاری از کشورها بود؛ چرا که قیمت به نسبت مناسبی داشت. البته از سال ۲۰۱۶ تاکنون، جایگزینی برای آن عرضه نشده است؛ اما ظاهرا آیفون اس ای ۲ (iPhone SE2) امسال از راه خواهد رسید و شاید هم نام آیفون XE را به خود بگیرد.

نسخه اورجینال آیفون SE را می‌توان جلوه‌ای از تلاش اپل برای عرضه‌ی یک آیفون اقتصادی توصیف کرد. این گوشی هوشمند، بدنه و ظاهر مدل قدیمی‌تر آیفون را به ارث برده بود؛ اما تکنولوژی داخلی و پردازنده جدیدی داشت که باعث می‌شد یک دستگاه عالی و در عین حال، مقرون به صرفه باشد.

هرچند که انتظار برای ملاقات با جانشین آن به درازا کشید؛ ولی این وضعیت شاید به زودی تغییر کند. به تازگی گزارشی درباره سایز صفحه نمایش مدل‌های آتی آیفون انتشار یافته است. ظاهرا کوچک‌ترین مدل، سایز 5.42 اینچی خواهد داشت که می‌تواند همان آیفون اس ای ۲ باشد.

این اواخر، اپل در زمینه فروش محصولاتش چندان خوب عمل نکرده و ناگزیر به اجرای سیاست کاهش قیمت در بسیاری از کشورها شده است؛ چیزی که به آن عادت ندارد. حالا آیفون اس ای 2 یا XE می‌تواند به برگ برنده کمپانی کوپرتینویی تبدیل شود.

آیفون اس ای ۲

این گوشی با توجه به کامپکت بودن، به طور محسوسی از دیگر مدل‌های جدید آیفون کوچک‌تر خواهد بود و از این بابت، موقعیت ویژه‌ای نه تنها در بین محصولات اپل؛ بلکه در بازار موبایل پیدا خواهد کرد. زیرا بالا گرفتن تب گوشی های بدون حاشیه و سایز بزرگ در یکی دو سال اخیر، دستگاه‌های کامپکت را تقریبا محو کرده است.

مشخصات احتمالی آیفون اس ای ۲

نبود دکمه فیزیکی هوم، سبب خواهد شد که نمایشگر آمولد 5.42 دستگاه، بدون حاشیه باشد. به این ترتیب باید وجود سیستم تشخیص چهره FaceID را در آن محتمل بدانیم. دوربین آیفون SE2 نیز همانند آیفون XR، می‌تواند 12 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 باشد. انتظار می‌رود به جای چیپست جدید، به همان A12 Bionic تجهیز شود تا هزینه تولید دستگاه کاهش یابد؛ بدون اینکه عملکردش آن‌چنان تحت الشعاع قرار بگیرد.

درباره قیمت آیفون اس ای ۲ که گفته می‌شود در سه ماهه چهارم سال 2019 روانه بازار خواهد شد، رقمی حدود 600 دلار مورد انتظار است. البته همه این‌ها صرفا گمانه‌زنی هستند و فعلا تنها می‌توان با اطمینان گفت که اپل، روی تولید یک آیفون کوچک کار می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. یک گوشی عالی و با کلاس هدیه از طرف شرکت معظمه اپل به قشر متوسط به پایینه دنیا
    مرسی اپل مرسی که هستی

  2. اگه این شکلی باشه خوشگله

  3. یه آشغال دیگه واسه آشغال پسندهایی مثل اشرف خانم