پاوربانک فست شارژ

کمتر شارژ کنید بیشتر استفاده کنید (راهنمای خرید پاوربانک فست شارژ)

وابستگی دنیای امروز به گوشی های هوشمند بر هیچکس پوشیده نیست، اما فارغ از نوع و بهایی که برای این گوشی‌ها پرداخت می‌کنید، همواره با ضعف محدودیت شارژ روبرو هستید، از این رو دستگاهی به نام پاوربانک جهت رفع نگرانی شما در مقابله با این محدودیت تولید شد. اما تکنولوژی تنها به این بسنده ننموده و با سرعتی باورنکردنی به سمت تقویت و توانمندی است. در این راستا کمپانی انرجایزر با بهره گیری از تکنولوژی کوالکام در شارژ سریع محصولات هوشمند و با شعار کمتر شارژ کنید بیشتر استفاده کنید، به تولید مدل‌های متنوعی از این پاوربانک فست شارژ پرداخت.

یکی از به‌روزترین این مدل‌ها، پاوربانک‌هایی است که به فناوری Quick Charge 3.0 مجهز بوده و توانایی برقراری ارتباط هوشمند با گوشی را برای انتخاب بهینه‌ترین ولتاژرا دارا می‌باشد. در حقیقت به جای استفاده از ولتاژ معمولی پورت USB یعنی ۵ ولت، از ولتاژ بالاتر ۹ ولت استفاده نموده و جریان الکتریکی نیز محدودیت کمتری در آن‌ها دارد. البته در نظر داشته باشید که برای استفاده از این ولتاژ و جریان، پردازنده گوشی شما باید سازگاری لازم با این فناوری را دارا باشد.

با توجه به تفاوت سرعت شارژ در مراحل مختلف، فناوری Quick Charge 3.0 ولتاژ و آمپراژ شارژ کردن باتری را به مرور زمان تغییر داده و مدیریت هوشمندانه‌ای بر روی شارژ کردن گوشی شما بر عهده دارد. در حقیقت اگر پاوربانکی به Quick Charge 3.0 مجهز شده باشد، نسبت به پاوربانک‌های معمولی چهار برابر سریع‌تر و تا 38 درصد کاراتر از نسل دوم (QC 2.0) می‌باشد. به عبارتی این پاوربانک‌ها می‌توانند تنها در 30 دقیقه گوشی شما را تا 80 درصد شارژ نمایند. همان گونه که ذکر شد ویژگی اصلی و مهمی که با فناوری Quick Charge 3.0 ارائه شده، انتقال هوشمند ولتاژ بهینه و امکان تنظیم خروجی دقیق به منظور بهینه‌سازی بیشتر چرخه شارژ برای تلفن همراه می‌باشد. این انتخاب هوشمند خروجی از 3.6 V تا 20V و تا20 W نیرو متغیر است. شرکت کوالکام اعلام کرده است که این فناوری به دستگاه‌های تلفن همراه این امکان را می‌دهد تا ولتاژ کافی برای رسیدن به جریان شارژ مطلوب را درخواست کنند و درنتیجه بهره‌وری را به بالاترین میزانش برسانند.

پاوربانک فست شارژ

یکی دیگر از ویژگی‌های پورت Quick Charge 3.0 در پاوربانک به حداقل رساندن میزان انرژی تلف شده در جریان فرایند شارژ است، به این معنا که خروجی بهینه برای شارژ دستگاه سبب می‌شود تا هیچ گونه گرمایی از انرژی اضافه تولید نشود. به طور کلی برق اضافه‌ای که برای شارژ باتری شما مورد استفاده قرار می‌گیرد به صورت گرما هدر رفته و علاوه بر اینکه باعث گرم شدن تلفن هوشمند شما می‌شود، طول عمر باتری را نیز کاهش می‌دهد اما با فناوری Quick Charge 3.0 این موضوع به خوبی برطرف شده است.

در همین راستا و با ظهور گوشی های تایپ C در کنار اندروید تکنولوژی تکمیلی CQ برای انواع گوشی های تایپ C سازگار با چیپ کوالکام تولید و روانه بازار شد. اکنون کمپانی انرجایزر یکی از بزرگترین تولیدکنندگان باتری و پاور بانک در دنیا و یکی از پیشروان این صنعت و تکنولوژی مدل‌های مختلفی را تولید و روانه بازار کرده.

فروشگاه اینترنتی آی تی پاژ به عنوان نماینده رسمی انواع پاوربانک انرجایزر و پاور بانک سیلیکون پاور کلیه محصولات این شرکت را با ضمانت‌نامه معتر شرکت متین با بیش از 10 دفتر خدمات پس از فروش در شهرهای مختلف کشور طبق استانداردهای بین المللی به مشتریان گرامی ارایه می‌نماید.

پایان رپورتاژ آگهی /.