سرویس های ارزش افزوده

همراه اول استفاده از قرعه‌کشی برای جوایز سرویس های ارزش افزوده را ممنوع کرد

اپراتور همراه اول با ابلاغ دستورالعمل جدیدی به شرکت‌های تجمیع‌کننده طرف قراردادش، اعطای جوایز در قالب قرعه‌کشی در سرویس های ارزش افزوده را ممنوع کرد. در ادامه این موضوع را بررسی می‌کنیم.

در سال‌های اخیر حجم بالای پیام‌های تبلیغاتی و قرعه‌کشی‌های مختلف در سرویس های ارزش افزوده موجب نارضایتی بسیاری از مشترکان تلفن همراه شده بود. این سرویس‌ها در مدت اخیر نیز حواشی زیادی داشت و حالا به نظر می‌رسد اپراتورهای تلفن همراه دست به کار شده‌اند و برای کسب رضایت مشترکان خود، سرویس های ارزش افزوده را محدود کرده‌اند. لازم است بگوییم خدمات ارزش افزوده به خدماتی گفته می‌شود که به مشترکان ارائه می‌شود و در ازای آن هزینه‌ای از شارژ مخاطب کسر یا در قبض ماهیانه محاسبه می‌شود.

دستورالعمل همراه اول درباره سرویس های ارزش افزوده

در همین راستا، شرکت همراه اول به منظور رعایت حقوق مشترکان و مشتری‌مداری هر چه بیشتر، اقدام به ممنوعیت اعطای جوایز در قالب قرعه‌کشی در خدمات ارزش افزوده کرده و شرکت‌های تجمیع‌کننده خدمات طرف قراردادش را ملزم به انجام این کار کرده است. ابوذر مهرمنش، مدیر کل سرویس های ارزش افزوده همراه اول با انتشار توییتی این خبر را اعلام کرد:

برای شفاف‌سازی بیشتر و رفع شبهه از خدمات ارزش افزوده، دستورالعمل عدم استفاده از قرعه‌کشی برای جوایز این سرویس‌ها امروز به شرکت‌ها ابلاغ شد. امیدوارم در سال جدید روند بهبود کیفیت محتوا و خدمات دیجیتال را با سرعت بیشتری شاهد باشیم.

به دنبال انتشار این توییت، متن دستورالعمل ممنوعیت اعطای جوایز در قالب قرعه‌کشی در خدمات ارزش افزوده نیز منتشر شد که در ادامه مشاهده می‌کنید:

به شرکت‌های محترم تجمیع‌کننده خدمات: پردیس اول کیش، همکاران راهپویان همتا (همراه وس)، پارس تله پرومو، مبین وان، هوشمند اول بهشتی

موضوع ممنوعیت اعطای جوایز در قالب قرعه‌کشی در خدمات ارزش افزوده

با سلام و احترام،

در راستای ارتقای کیفیت محصولات دیجیتال و افزایش کاربری سرویس‌ها، به اطلاع می‌رساند از این تاریخ به بعد اعطای هر نوع جایزه در سرویس‌های ارزش افزوده در قالب قرعه‌کشی ممنوع بوده و جوایز صرفا بر اساس فعالیت کاربران در سرویس اعطا می‌گردد.

همچنین با توجه به تعهد برخی سرویس‌ها به مشترکان مبنی بر انجام قرعه‌کشی و اعطای جایزه به مشترک برنده که قبلا در تقویم قرعه‌کشی‌های این اداره کل تایید و ثبت شده است، آن سرویس‌ها می‌توانند قرعه‌کشی خود را در سررسید مقرر انجام و جایزه مشخص شده را به مشترک برنده اعطا نمایند.

لذا در صورت مشاهده هر نوع تبلیغات دیجیتال، تلویزیونی، محیطی و… مبتنی بر قرعه‌کشی، مطابق شرایط و ضوابط با شرکت ارائه‌دهنده سرویس برخورد خواهد شد و علاوه بر قطع سرویس، غیر فعال‌سازی و بستانکاری مشترکان جذب شده از کمپین، جریمه اعمال می‌گردد.

سرویس های ارزش افزوده

به این ترتیب انتظار می‌رود پس از همراه اول، سایر اپراتورها نیز با اتخاذ این رویکرد و در جهت مشتری‌مداری بیشتر به سمت شفاف‌سازی سرویس های ارزش افزوده پیش بروند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه