مشخصات فنی آنر 20

قیمت و مشخصات فنی آنر 20 پیش از معرفی افشا شد

جزئیات کاملی شامل قیمت و مشخصات فنی آنر 20 (Honor 20) به بیرون درز کرد. این گوشی را می‌توان نسخه‌ی اقتصادی هواوی پی 30 دانست.

در هفته‌ی اخیر، شاهد دریافت تاییدیه اروپایی EEC توسط دو گوشی آنر 20 و آنر 20 پرو بودیم. حالا اطلاعات کامل‌تری از این دو گوشی اعم از قیمت و مشخصات فنی آن‌ها به بیرون درز کرده که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

مدل‌هایی که تاییدیه EEC را دریافت کردند با نام داخلی YAL-L21 و YAL-L41 شناخته می‌شوند و انتظار می‌رود با نام‌های آنر 20 و آنر 20 پرو روانه‌ی بازارهای اروپایی شوند. اطلاعات منتشر شده در سایت ویبو نشان دهنده‌ی برخی از مشخصات فنی آنر 20 و مدل پرو آن است. به طور مثال مدل اصلی به یک نمایشگر 6.1 اینچی با بریدگی بالای نمایشگر شبیه به قطره‌ی آب مجهز خواهد بود و ششمین نسل اسکنرهای اثر انگشت زیر صفحه را در داخل خود جای داده است.

مشخصات فنی آنر 20

تراشه‌ی کایرین 980 قدرتبخش این دو گوشی خواهد بود و یک باتری 3650 میلی‌آمپر ساعتی انرژی مورد نیاز مدل اصلی را تامین می‌کند که ارائه کننده‌ی شارژ سریع 22.5 وات است. بریدگی کوچک بالای نمایشگر یا همان ناچ، از یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی باکیفیت میزبانی می‌کند. در پشت نیز یک ماژول دوربین سه گانه شامل سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، سنسور ثانویه‌ی 20 مگاپیکسلی عریض و سنسور 8 مگاپیکسلی تله‌فوتو حضور دارد. انتظار می‌رود دوربین این دیوایس زوم اپتیکال سه برابری را ارائه کند. ضمن آنکه در راس بخش نرم افزاری نیز ما می‌توانیم اندروید 9 پای و رابط کاربری EMUI را ببینیم.

انتظار می‌رود این گوشی سنسور دوربین Sony IMX600 را از هواوی پی 30 پرو به ارث برده باشند. متاسفانه هنوز صحبتی از مشخصات فنی آنر 20 پرو به میان نیامده است. افشاگر می‌گوید گوشی آنر 20 همراه 6 گیگ رم و 128 گیگ حافظه‌ی داخلی، با قیمت 446 دلار عرضه خواهد شد. این گوشی 25 آوریل (5 اردیبهشت) رسما معرفی خواهد شد.

اینگونه به نظر می‌رسد که دو گوشی Honor 20‌ و Honor 20 Pro نسخه‌های ارزان قیمت‌تر گوشی‌های پرچمدار Huawei P30 و Huawei P30 Pro هستند. خانواده پی 30 چندی پیش معرفی شد. از دیگر شرکت بزرگ چینی، شرکت وان پلاس نیز خبر می‌رسد که ظاهرا آن‌ها به زودی از گوشی پرچمدار جدیدشان به نام وان پلاس 7 پرده برداری خواهند کرد. خانواده آنر 20 را می‌توان یکی از اصلی‌ترین رقبای وان پلاس جدید دانست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*