گوشی آنر 20

گوشی های آنر 20 و 20 پرو به زودی معرفی خواهند شد

اینطور که پیداست، گوشی های هوشمند آنر 20 و 20 پرو به زودی معرفی خواهند شد. به نظر می‌رسد Honor 20 و Honor 20 Pro موفق به دریافت گواهینامه EEC شده‌اند و در اروپا عرضه می‌شوند.

شرکت آنر در حال آماده‌سازی تعدادی از گوشی های هوشمند جدید خود برای معرفی تا اواخر سال جاری است. با این که هنوز اطلاعات زیادی در دست نیست، اما رندرهای احتمالی از گوشی آنر 20 منتشر شده است؛ شاید تاریخ معرفی دستگاه جدید تا چند ماه آینده باشد، اما نمی‌توان مانع انتشار خبرها درباره مشخصات احتمالی گوشی شد.

امروز گوشی آنر 20 و 20 پرو در کنار دو مدل دیگر از گوشی های هواوی موفق به دریافت گواهینامه EEC شدند که نشان می‌دهد گوشی های بعدی آنر خواهند بود و به اروپا راه پیدا خواهند کرد. گوشی آنر 20 و 20 پرو به ترتیب دارای شماره مدل YAL-L21 و YAL-L41 هستند؛ اسناد مربوط به EEC، هیچ اطلاعات دیگری درباره مشخصات یا رندرهای احتمالی ارائه نکرده است، اما به لطف اطلاعات منتشرشده در اوایل ماه جاری میلادی، می‌توان نگاه اجمالی به مشخصات و قابلیت‌های احتمالی گوشی Honor 20 داشت، در حالی که اطلاعات مربوط به مدل پرو در دسترس نیست.

گواهینامه EEC مربوط به آنر 20

بر اساس اطلاعات موجود، آنر 20 دارای دوربین سه‌گانه AI با سنسورهای 48 + 20 + 8 مگاپیکسل در بخش عقب خواهد بود، همچنین مجهز به یک سنسور 32 مگاپیکسلی سلفی است. رندرهای منتشرشده هیچ حسگر اثر انگشتی را نشان نمی‌دهند، بنابراین ممکن است که آنر 20 دارای حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش یا سیستم تشخیص چهره (Face Unlock) باشد.

انتظار می‌رود که این دستگاه از چیپست کایرین 980 هواوی استفاده کند و در سه مدل مختلف عرضه شود. مدل اول با داشتن 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی تقریبا با قیمت 2999 یوان (در حدود 447 دلار) فروخته خواهد شد، همچنین مدل دوم با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت تقریبی 3399 یوان (در حدود 507 دلار) عرضه می‌شود و در مدل سوم که با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی همراه است، شاهد قیمت تقریبی 3990 یوان (در حدود 566 دلار) خواهیم بود. مشخصات و رندرهای نسخه پرو منتشر نشده است، اما انتظار می‌رود که هر دو دستگاه با یکدیگر تفاوت‌های جزئی داشته باشد. جزئیات بیشتر درباره آنر 20 و 20 پرو قطعا در آینده منتشر خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*