سرویس اپل نیوز پلاس (+Apple News) معرفی شد

چهار سال قبل، اپل نیوز توانست دسترسی آسان به اخبار را برای میلیون‌ها کاربر آی‌او‌اس به ارمغان آورد. حال، سرویس اپل نیوز پلاس (+Apple News) قصد دارد این تجربه را گسترش دهد.

سرویس اپل نیوز در حال حاضر نرم افزار شماره یک خبرخوانی است و هر ماه، بیش از 5 میلیارد مقاله در آن خوانده می‌شود، به نظر می‌رسد با سرویس اپل نیوز پلاس این مقدار افزایش پیدا کند.

در جریان کنفراس اخیر اپل، آن‌ها یک بخش جدید به نام +Apple News را به App محبوب خود اضافه کرده‌اند که با پرداخت ماهیانه 9.99 دلار، می‌توانید از محتوای پریمیوم و اختصاصی آن استفاده کنید.

سرویس اپل نیوز پلاس چیزی شبیه نتفلیکس یا اسپاتیفای است اما برای خبر و مقاله خوانی.

لازم به ذکر است که Apple News همچنان رایگان خواهد بود و مانند گذشته می‌توانید از محتواهای آن بهره ببرید اما با خرید اشتراک اپل نیوز پلاس، شما به ناشران اختصاصی همچون وال استریت جورنال و لس آنجلس تایمز نیز دسترسی خواهید داشت.

باید به این نکته نیز اشاره داشت که این سرویس جدید، تمامی محتواهای وال استریت جورنال را در اختیار شما قرار نمی‌دهد بلکه تنها گزیده‌ای از اخبار جذاب عمومی را به شما عرضه می‌کند. این البته منطقی است زیرا برای خرید اشتراک 12 ماهه وال استریت جورنال، باید ماهیانه 15.60 دلار پرداخت کنید.

اپل نیوز پلاس

اما چیزی که باعث می‌شود قانع شوید تا این سرویس را خریداری کنید، آرشیو بزرگ آن است. شما می‌توانید به شمار‌ه‌های اخیر و گذشته بیش از 300 مجله بزرگ دست پیدا کنید. فهرست بعضی از مجلات حاضر در سرویس را در زیر مشاهده کنید:

تجارت و سیاست: تایم، آتلانتیک، نیویورکر
مُد و زیبایی: وُگ، این استایل، ال
غذا: فود اند واین، بُن اپتیت
ورزش: ESPN، Sports Illustrated و Runner’s World
سرگرمی: ونیتی فیر، اینترتیمنت ویکلی
علم و تکنولوژی: وایرد، نشنال جئوگرافیک

شما اگر بخواهید به صورت جداگانه، اشتراک تک تک این مجلات را تهیه کنید، باید سالانه چیزی حدود 8000 دلار بپردازید و به نظر می‌رسد که پرداخت 9.99 دلار ماهیانه، یک برد برای عاشقان مطالعه به حساب آید. ضمن اینکه می‌توانید این سرویس را با تشکر از Family Sharing با اعضای خانواده (تا سقف شش نفر) بدون پرداخت هزینه اضافه، به اشتراک بگذارید.

سرویس اپل نیوز پلاس هم‌اکنون برای کاربران آیفون، آیپاد و مک در کشورهای آمریکا و کانادا در دسترس است. ساکنان کانادا با پرداخت 12.99 دلار می‌توانند از آن بهره مند شوند و به بیش از 30 مجله محبوب کانادایی نیز دست یابند. این نرم افزار در فصل پاییز 2019 به کشورهای استرالیا و انگلستان خواهد آمد. همچنین استفاده از این نرم افزار در ماه اول، کاملا رایگان است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*