رندرهای قاب محافظ وان پلاس 7

جدیدترین رندرهای قاب محافظ وان پلاس 7 منتشر شد

وان پلاس 7 (OnePlus 7) نام اولین گوشی هوشمند وان پلاس در سال 2019 است. به تازگی رندرهای قاب محافظ وان پلاس 7 که انتظار داریم یک قاتل پرچمدار باشد، منتشر شده‌اند.

چند روز بعد از انتشار رندرهای قاب وان پلاس ۷، تصاویر جدیدتری از دیگر قاب‌های محافظ این گوشی هوشمند منتشر شد. سری جدید رندرهای قاب محافظ وان پلاس 7 نیز استفاده از نمایشگری فاقد ناچ یا حفره در این گوشی را تایید می‌کند. سازنده برای قرار دادن دادن دوربین سلفی، به استفاده از ساختاری اسلایدری روی آورده است که به صورت پاپ آپی، از لبه بالای بدنه دستگاه بیرون می‌آید.

رندرهای قاب محافظ وان پلاس 7

بر اساس رندرهای قاب محافظ وان پلاس 7 دوربین این گوشی سه گانه خواهد بود. همچنین دیگر خبری از درگاه جک صوتی 3.5 میلی‌متری نیست. در لبه پایینی، در کنار درگاه یو اس بی C، اسپیکرهای اصلی گوشی به همراه دو میکروفون حضور دارند. قاب محافظی که در رندرهای جدید رویت شده، دارای ضخامت کافی به منظور محافظت از گوشی در صورت سقوط آن است.

انتظار داریم وان پلاس 7 تبدیل به یکی از خونخوارترین قاتلان پرچمدار سال 2019 شود! این گوشی از تراشه اسنپدراگون 855 قدرت گرفته و ممکن است نسخه‌ای مجهز به 12 گیگابایت رم برای آن عرضه شود. ظرفیت پایین‌ترین نسخه نیز کمتر از 8 گیگابایت نخواهد بود. نمایشگر AMOLED وان پلاس 7 دارای اندازه 6.5 اینچ بوده و اسکنر اثر انگشت را زیر خود جای خواهد داد. با این حال قیمتی حدود 600 دلار برای گوشی پیش‌بینی شده است.

رندرهای قاب محافظ وان پلاس 7

دوربین سه گانه گوشی، از سه سنسور به ترتیب 48 مگاپیکسلی، 20 مگاپیکسلی و 16 مگاپیکسلی بهره می‌برد. رزولوشن دوربین سلفی نیز 16 مگاپیکسلی پیش‌بینی شده است.

در وان پلاس 7، شاهد استفاده از نسخه‌ای بهبود یافته از سیستم شارژ سریع اختصاصی وان پلاس یعنی Dash Charging، با توان خروجی خارق‌العاده 44 وات خواهیم بود. به این ترتیب، باتری گوشی با وجود داشتن ظرفیت 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی، طی کمتر از یک ساعت از 0 تا 100 درصد شارژ می‌شود.