نتایج بنچمارک گلکسی ای 80

نتایج بنچمارک گلکسی ای 80 سامسونگ مجهز به اسنپدراگون 675 منتشر شد

نتایج بنچمارک گلکسی ای 80 سامسونگ (Samsung Galaxy A80) یک روز مانده تا رونمایی رسمی در سایت گیک‌بنچ رویت شد. گلکسی ای ۸۰ به تراشه‌ی اسنپدراگون 675 و دوربین‌های اسلایدی مجهز خواهد بود.

سامسونگ فردا میزبان یک رویداد خبری مهم است که قصد دارد در آن از چند عضو جدید گوشی‌های خانواده Galaxy A خود پرده بردارد. در این رویداد که در چند شهر مختلف برگزار می‌شود٬ می‌توانیم با گوشی‌های گلکسی ای ٬40 گلکسی ای ٬70 گلکسی ای 80 و گلکسی ای 90 سامسونگ ملاقات کنیم. درست یک روز مانده به برگزاری این رویداد٬ حالا نتایج بنچمارک گلکسی ای 80 در سایت امتیازگیری Geekbench منتشر شده است. این گوشی با نام داخلی SM-A805F در گیک‌بنچ حضور پیدا کرده است.

نتایج بنچمارک گلکسی ای 80

نتایج بنچمارک گلکسی ای 80

به لطف نتایج بنچمارک گلکسی ای 80 ما حالا می‌دانیم که این دیوایس از اندروید 9 پای٬ یک رم 8 گیگابایتی و پردازنده‌ای با نام داخلی SM6150 که با نام تجاری اسنپدراگون 675 شناخته می‌شود٬ بهره‌مند خواهد بود. این گوشی موفق شده در حالت تک هسته‌ای امتیاز 2488 و در حالت چند هسته‌ای امتیاز 6732 را به نام خود ثبت کند. هرچند شایعاتی مبنی بر تجهیز این گوشی به تراشه‌ی اسنپدراگون 710 وجود داشت٬ اما این بنچمارک تازه منتشر شده خلاف چنین خبری را ثابت می‌کند.

گلکسی A80 به لطف طراحی منحصر به فردی که دارد٬ گوشی بسیار جذابی خواهد بود. گفته می‌شود این نخستین گوشی سامسونگ خواهد بود که فاقد ناچ یا حاشیه‌های اضافی صفحه است. دوربین‌های پشتی آن نیز به صورت اسلایدی کشویی طراحی شده‌اند که با چرخاندن آن‌ها به طرف جلو٬ به دوربین‌های سلفی تبدیل می‌شوند. ظاهرا اسپیکر رو گوشی نیز جایی در پنل جلویی ندارد٬ در عوض سامسونگ از فنواری صدای درون صفحه برای این گوشی استفاده کرده تا صدا از داخل نمایشگر به بیرون ساطع شود.

به هر ترتیب برای کسب اطلاعات کامل‌تری از این گوشی باید تا برگزاری رویداد سامسونگ در فردا چهارشنبه 21 فروردین ماه منتظر بمانیم.