گوشی آنر 20 لایت

رندرها و مشخصات گوشی آنر 20 لایت منتشر شد

پس از انتشار اطلاعاتی از دو گوشی آنر 20 و آنر 20 پرو٬ حالات نوبت به گوشی آنر 20 لایت (Honor 20 Lite) رسیده تا رندرها و مشخصات این گوشی اقتصادی نیز به بیرون درز کند.

برند چینی محبوب جوانان٬ هواوی آنر خودش را آماده‌ی رونمایی از یک گوشی باکیفیت جدید در 25 آوریل (5 اردیبهشت) می‌کند؛ هرچند این شرکت هنوز دعوتنامه‌های مربوط به این رویداد خود را ارسال نکرده است. روز گذشته جدولی از مشخصات فنی دو گوشی آنر 20 و آنر 20 پرو منتشر شد که جزئیات سخت افزاری این دو دیوایس را افشا می‌کند.

حالا گزارش جدید منتشر شده که نشان می‌دهد در کنار این دو مدل٬ یک نسخه‌ی ارزان قیمت از گوشی آنر 20 را نیز می‌توانیم ببینیم. نام این گوشی اقتصادی آنر 20 لایت است که در ادامه می‌توانید رندر و برخی از مشخصات فنی آن را مشاهده کنید.

گوشی آنر 20 لایت

درست همانند رندر افشا شده از گوشی آنر ٬20 رندر گوشی آنر 20 لایت نیز توسط سایت Winfuture منتشر شده که برخی از المان‌ها و ویژگی‌های این گوشی باکیفیت و خوش قیمت را به نمایش می‌گذارد. اول از همه٬ شما می‌توانید پشت قاب این گوشی یک ماژول دوربین سه گانه را مشاهده کنید٬ در حالی که اسکنر اثر انگشت نیز درست در وسط قسمت بالایی قاب پشتی گوشی قرار دارد. این درحالیست که دو مدل آنر 20 و آنر 20 پرو به اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز خواهند بود. با این حال رندر منتشر شده تنها مربوط به قاب پشتی گوشی است و ما نمی‌توانیم نمایشگر و پنل جلویی آن را ببینیم. اگر در پنل جلویی این گوشی‌ها از طراحی مشترکی استفاده کنند٬ ما می‌توانیم منتظر یک نمایشگر با ناچ قطره‌ای در بالا و حاشیه‌های باریک در اطراف پنل باشیم.

در زیر قاب هواوی آنر ۲۰ لایت یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون به همراه درگاه یو اس بی و حفره‌های نمایشگر قرار دارد. WinFuture همچنین گزارش می‌دهد که این دیوایس از یک نمایشگر 6.21 اینچی با وضوح 2340 در 1080 پیکسلی بهره می‌برد و بریدگی بالای آن از یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. و در حالی که مدل پرو از دوربین سه گانه‌ای متشکل از سنسورهای ٬48 20 و 8 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابری بهره می‌برد٬ منبع می‌گوید نسخه‌ی لایت از سنسور 24 مگاپیکسلی با دیافراگم ٬f/1.8 سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض با زاویه دید 120 درجه‌ای و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

در زیر قاب٬ این گوشی از تراشه‌ی کایرین 710 قدرت می‌گیرد که با 4 گیگابایت رم و حافظه‌ی داخلی 128 گیگابایتی همراه خواهد بود. البته احتمال عرضه‌ی یک نسخه‌ی 256 گیگابایتی نیز وجود دارد. گفته می‌شود نسخه ارزان قیمت آنر 20 در کنار دو مدل دیگر این خانواده معرفی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. فک میکردم قوی تر ظاهر شه