لپ تاپ آنر مجیک بوک 2019 و گوشی آنر 20 آی

تصاویر تبلیغاتی لپ تاپ آنر مجیک بوک 2019 و گوشی آنر 20 آی منتشر شد + زمان معرفی

تصاویر تبلیغاتی از لپ تاپ آنر مجیک بوک 2019 (Honor MagicBook 2019) و گوشی آنر 20 آی (Honor 20i) منتشر شده است که علاوه بر ظاهر این دو دیوایس٬ زمان معرفی آن‌ها را نیز افشا می‌کند.

گزارش‌های تایید نشده‌ای وجود داشت که نشان می‌داد آنر٬ برند زیرمجموعه هواوی در اواخر فروردین ماه میزبان یک رویداد خبری است که در آن از سه گوشی آنر ٬20 آنر 20 پرو و آنر 20 لایت پرده برداری خواهد کرد. در حالی که این گزارش هنوز هم به تایید رسمی برند آنر نرسیده٬ ظاهرا این شرکت قصد دارد از دو دیوایس جدید دیگر نیز پرده برداری کند. یکی از آن‌ها گوشی آنر 20 آی و دیگری نیز نسل جدید لپ تاپ آنر به نام آنر مجیک بوک 2019 است.

گوشی آنر 20 آی

لپ تاپ آنر مجیک بوک 2019 و گوشی آنر 20 آی

آنر یک تیزر تبلیغاتی را در حساب کاربری ویبو خود منتشر کرده که خبر از معرفی یک گوشی هوشمند میان رده‌ی جدید به نام آنر 20 آی می‌دهد. زمان معرفی این گوشی نیز در ویدیوی منتشر شده٬ 17 آوریل (28 فروردین ماه) اعلام شده است. این ویدیوی تبلیغاتی جزئیات زیادی را از گوشی Honor 20i به جز تجهیز آن به یک نمایشگر دارای ناچ قطره‌ای و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی مبتنی بر هوش مصنوعی را نشان نمی‌دهد.

شاید این نخستین باریست که نام آنر 20 آی را می‌شنویم٬ بنابراین ما هیچ نشانه‌ی خاصی از این گوشی را در دست نداریم. شاید این دیوایس٬ نسخه‌ی مختص به بازار چین گوشی آنر 20 لایت است که آنر پنجم اردیبهشت از آن رونمایی خواهد کرد. بنابراین آنر این گوشی را ابتدا در چین معرفی می‌کند و سپس آن را با نامی متفاوت برای عرضه در سایر بازارهای جهانی معرفی خواهد کرد.

لپ تاپ آنر مجیک بوک 2019

لپ تاپ آنر مجیک بوک 2019 و گوشی آنر 20 آی

اما در یک تیزر تبلیغاتی دیگر٬ تصویری از لپ تاپ آنر مجیک بوک 2019 را نیز می‌توانیم ببینیم که تاریخ معرفی آن نیز همزمان با این گوشی٬ یعنی 17 آوریل اعلام شده است. با این حال هنوز اطلاعات کمی از لپ تاپ جدید هواوی آنر در دست است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. خودم عاشق هواوی هستم کلا

  2. والا من گوشیم هواوی آنر8لایت هس.

    واقعا ارزش برندش رفته بالا با متنوع بودن گوشی هاش.

    خودم عاشقم هواویم کلا

  3. من خودم گوشیم هواوی آنر ۸لایت هس عالیه.

    هواوی واقعا ارزش برندش رفته بالا.
    خودمم عاشقشم

  4. لب تاب هم زده خود آنر