گوش آنر

تصویر قاب محافظ آنر 20 پرو از دوربین چندگانه آن خبر می‌دهد

در رندرهایی که به قاب محافظ آنر 20 پرو (Honor 20 Pro) منتسب هستند، برش بزرگی دیده می‌شود که نشانه‌ای از وجود چندین دوربین در این گوشی هوشمند است.

این تصاویر توسط یک منبع قابل اعتماد که نخواست نامش فاش شود، به وب‌سایت GSMArena ارسال شده‌اند. البته نمی‌توان مطمئن بود که این قاب محافظ آنر 20 پرو است یا آنر 20؛ اما از آنجایی که در رندرهای اخیر مدل معمولی را با طراحی متفاوتی دیده بودیم، احتمالا باید به مدل پرو اختصاص داشته باشد.

قاب محافظ آنر 20 پرو

هرچند این عکس اطلاعات چندانی را از طراحی دستگاه لو نمی‌دهد؛ اما می‌توان حدس‌هایی را زد. نخست اینکه چندین دوربین در پنل پشتی خود خواهد داشت. برش روی قاب محافظ، چیدمان دوربین‌های هواوی پی 30 پرو را در ذهن تداعی می‌کند. هرچند که در اینجا، محل قرارگیری فلش دوربین اندکی پایین‌تر است. به نظر می‌رسد که این دستگاه حداقل سه دوربین عقب داشته باشد؛ مگر اینکه با الگوبرداری کامل از P30 Pro، یک دوربین سه‌بعدی ToF را نیز در پایین (یا بالای) فلش LED خود جای دهد.

برای گوشی آنر ۲۰ پرو، تجهیز به سنسور IMX600 سونی مورد انتظار است. ظاهرا این حسگر تصویری، رزولوشن 48 مگاپیکسلی خواهد داشت؛ مشابه سنسور IMX586 که در برخی از محصولات فعلی بازار وجود دارد. صفحه نمایش 6.1 اینچی اولد و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، از دیگر مشخصات احتمالی این دستگاه به شمار می‌روند.

برای مدیریت اطلاعات نیز احتمالا به تراشه کایرین 980 هواوی، 6 یا 8 گیگ رم و 128 یا 256 گیگ حافظه داخلی متکی خواهد بود. انتظار می‌رود قیمت آنر 20 پرو در چین از حدود 450 دلار و در اروپا، از 500 یورو آغاز شود. طبق شنیده‌ها، این محصول در تاریخ پنجم اردیبهشت ماه به طور رسمی معرفی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*