سامسونگ گلکسی A40

سامسونگ گلکسی ای ۴۰ معرفی شد؛ کامپکت و ارزان قیمت

گلکسی A80 تنها موبایل تازه معرفی شده‌ی کمپانی کره‌‌ای نیست. سامسونگ گلکسی ای ۴۰ (Galaxy A40) هم که پیش‌تر موضوع افشاگری‌های بسیاری قرار گرفته بود، بی‌سروصدا در کشور هلند معرفی شده است. در ادامه  مشخصات گلکسی A40 را مرور خواهیم کرد.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، سامسونگ گلکسی ای ۴۰ دارای یک صفحه نمایش 5.9 اینچی Infinity-U است. این پنل سوپر آمولد، وضوح فول اچ دی پلاس را ارائه می‌دهد. برای مدیریت اطلاعات، تراشه هشت هسته‌ای دستگاه را 4 گیگ رم و 64 گیگ حافظه داخلی همراهی می‌کنند. نام این تراشه نامشخص باقی مانده؛ اما گمان می‌رود که اگزینوس 7885 باشد. همچنین کارت microSD هم برای افزایش فضای ذخیره‌سازی (تا سقف 512 گیگابایت) قابل استفاده است.

درباره مشخصات اپتیک سامسونگ گلکسی ای 40 باید به دوربین دوگانه 5+16 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی اشاره بکنیم. دیگر ویژگی‌ها و امکانات این گوشی هوشمند؛ شامل پشتیبانی از فناوری شارژ سریع، دو سیم کارته بودن، درگاه USB-C، تشخیص چهره و حسگر اثر انگشت (در پنل پشتی) می‌شود. ظرفیت باتری دستگاه، 3100 میلی‌آمپر ساعت و سیستم عامل آن، اندروید 9 پای با رابط کاربری One UI است. همانند دیگر مدل‌های جدید سری A، گلکسی ای 40 سامسونگ هم بدنه‌ای از جنس پلاستیک براق دارد.

آن‌طور که از نام این محصول پیداست، باید جایگاهی بین گلکسی A50 و A30 داشته باشد. اما به طرز عجیبی در برخی ویژگی‌های کلیدی مانند ظرفیت باتری و نوع تراشه، پایین‌تر از گلکسی A30 جای می‌گیرد. در واقع تنها برتری گلکسی A40 را باید دوربین سلفی آن بدانیم. البته این دستگاه، کوچک‌ترین محصول در بین مدل‌های 2019 سری A است و شاید از جذبه کافی برای کاربران کامپکت پسند، برخوردار باشد.

قیمت سامسونگ گلکسی ای ۴۰

این گوشی در رنگ‌های سفید، مشکی، آبی و مرجانی قابل خریداری خواهد بود و در هلند، 249 یورو (حدود 280 دلار) قیمت‌گذاری شده است. با توجه به تفاوت‌های نه چندان زیاد گلکسی ای 40 و گلکسی ای 30، شاید سامسونگ محصول جدید را تنها وارد بازارهایی بکند که مدل A30 در دسترس قرار ندارد.

نگاهی به مشخصات سامسونگ گلکسی ای ۴۰

سامسونگ گلکسی ای ۴۰

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. نسخه میانه ، گلکسی s10e …

    برای خرید وسوسه کننده است.

  2. خیلی خوشگل و با کلاسه،به امید حرف مفت نزدن اشرف خانم تو این پست