شخصیت های اپکس لجندز (Apex Legends) را بهتر بشناسید

Apex Legends بازی خاصی است، از این جهت که ژانر بتل رویال را با عناصر قهرمانی تلفیق کرده. در این مطلب می‌توانید با شخصیت های اپکس لجندز بیشتر آشنا شوید.

بازی Apex Legends به دلیل شخصیت‌هایش معمولا با بازی Overwatch مقایسه می‌شود و همانند آن بازی، برای اینکه شخصیت های اپکس لجندز را درست بشناسید، نمی‌توانید در داخل بازی به اطلاعات مناسبی دست یابید و باید منابع دیگری را جستجو کنید.

آشنایی با شخصیت های اپکس لجندز – Apex Legends

بازی Apex Legends در حال حاضر قرار نیست کامیک بوک یا انیمیشن کوتاه پیرامون شخصیت‌هایش عرضه کند اما شرکت EA بیوگرافی شخصیت‌ها را منتشر کرده که ما در این مطلب به جالب‌ترین حقایق در رابطه با آن‌ها می‌پردازیم.

شخصیت های اپکس لجندز

1- بنگلور (Bangalore) سرباز IMC است

با اینکه قابلیت روی دیوار دویدن و همچنین تایتان‌های عظیم الجثه در این بازی وجود ندارند اما اپکس لجندز در دنیای بازی Titanfall رخ می‌دهد و ماجراهای آن 30 سال پس از اتفاقات Titanfall 2 جریان دارد. به نظر می‌رسد که جنگ میان IMC و سربازان مرزی (Frontier Militia) همچنان در جریان است و بنگلور (با نام واقعی آنیتا ویلیامز) در جبهه سربازان IMC می‌جنگد. در این بازی، او در حال پیگیری یک ماموریت بود که تیم‌اش مورد حمله قرار می‌گیرد و حالا مجبور است تا در بازی‌های اپکس شرکت کند تا بتواند پول لازم را تهیه کرده و به خانه برگردد.

شخصیت های اپکس لجندز

2- بلادهاند (Bloodhound) در اصل برای بازی تایتان فال طراحی شده بود

بلادهاند که نام اصلی‌اش مشخص نیست، در میان شخصیت های اپکس لجندز حضور برجسته‌ای دارد. او ردیاب بازی است و می‌تواند ردپای دشمنان را گرفته و آن‌هایی که در اطراف‌اش پنهان شده‌اند را پیدا کند. از این شخصیت مرموز اطلاعات زیادی در دست نیست اما می‌دانیم که در اصل برای بازی تایتان فال طراحی شده و در کتاب طراحی‌های هنری (کانسپت آرت) بازی Titanfall 2 نیز دیده شده بود. حضور بلادهاند شاید راه را برای دیگر شخصیت‌های حذف شده از بازی اصلی هموار کند و آن‌ها را در بازی Apex Legends مشاهده کنیم.

شخصیت های اپکس لجندز

3- کاستیک (Caustic) یک دانشمند دیوانه است

الکساندر ناکس یکی از بهترین دانشمندان جبهه سربازان مرزی بود و با نبوغ خود، مدل‌های مختلفی از گازهای سمی تولید نمود. او که در ابتدا حشره کش طراحی می‌کرد، جاه طلبی‌ها و بلندپروازی‌هایش بزرگ‌تر شد و شروع به انجام آزمایش‌های عجیب روی موجودات زنده کرد. جزئیات دقیق این آزمایشات منتشر نشده اما می‌دانیم که آن‌ها متوقف شدند، زمانی که ناکس در مقابل مافوق‌های خود ایستاد و جنگ، آزمایشگاه او را نابود کرد. بسیاری تصور می‌کردند که او کشته شده است اما ناکس زنده ماند و به آزمایشات خود ادامه داد، با این تفاوت که حالا از شرکت کنندگان مسابقه اپکس به عنوان خوک آزمایشگاهی استفاده می‌کند.

شخصیت های اپکس لجندز

4- جیبرالتار (Gibraltar) به جنس مخالف علاقه‌ای ندارد!

معمولا در بازی‌هایی که پیرامون قهرمانان یا همان هیروها می‌چرخد، شخصیت‌ها طوری طراحی می‌شوند که نژادها و گرایش‌های مختلف را شامل شوند. شخصیت های اپکس لجندز نیز از چنین قانونی پیروی می‌کنند. ماکوآ جیبرالتار (Makoa Gibraltar) هم نماینده دگرباشی در این بازی است. طبق بیوگرافی، او موتور پدرش‌ را دزدیده و همراه دوست‌اش به یک موتورسواری هیجان‌انگیز می‌روند اما متاسفانه بی‌پروایی او باعث ایجاد یک تراژدی می‌شود. او و دوست‌اش در گل و لای گیر می‌کنند و پدرش در حالی که تلاش می‌کند او را نجات دهد، یکی از بازوهایش را از دست می‌دهد.

شخصیت های اپکس لجندز

5- لایف‌لاین (Lifeline) از یک خانواده ثروتمند می‌آید

ای‌جی چه (Ajay Che) معروف به لایف‌لاین، شخصیت درمان‌گر بازی است که حتی می‌تواند با یک دِرُن (هواپیمای کوچک بدون سرنشین) هم‌تیمی‌هایش را درمان کند و خون آن‌ها را برگرداند. قابلیت اولتیمیت او نیز این است که یک محموله حاوی سلاح و ابزار کارآمد برایش ارسال می‌شود که نه تنها یکی از بهترین‌ اولتیمیت‌های بازی است، بلکه هم‌تیمی‌ها نیز از آن بهره می‌برند. جالب است بدانید او قبل از اینکه تبدیل به پزشک بازی‌های اپکس شود، دارای خانواده ثروتمندی بوده است. پدر و مادرش با دریافت سود از هر دو جبهه IMC و Frontier Militia به چنین پولی دست پیدا کرده‌ بودند. لایف‌لاین که از چنین چیزی احساس شرمندگی می‌کند، تصمیم به ترک خانواده می‌گیرد تا راه درست‌تری را در پیش گیرد. او با درآمدی که از بازی‌های اپکس بدست می‌آورد، به غیرنظامیان و خانواده‌های فقیری که جنگ زندگی‌شان را نابود کرد، کمک می‌کند.

شخصیت های اپکس لجندز

6- برادران میراژ (Mirage) ناپدید شده‌اند

الیوت ویت که با نام میراژ شناخته می‌شود، برای تکنولوژی هولوگرامی و حس شوخ طبعی‌اش مشهور است. او نیز زندگی غم انگیزی داشته و هر سه برادرش که به جنگ رفتند، به خانه بازنگشتند. با این حال، او از رفتن به جنگ خودداری کرده و تمرکزش را بر روی بازی‌های اپکس قرار داده تا بتواند از این راه به شهرت برسد.

شخصیت های اپکس لجندز

7- پث‌فایندر (Pathfinder) در جستجوی خالق‌اش است

هرکسی به یک دلیل مشخص وارد بازی‌های اپکس شده و این مسئله شامل تنها قهرمان روباتیک بازی Apex Legends نیز می‌شود. پث‌فایندر یک MRVN است، یعنی روبات‌هایی که توسط هاموند روباتیکس (Hammond Robotics) برای اهداف مختلف ساخته شده‌اند. در بازی‌های تایتان فال، MRVN‌ها را در نقشه‌های مولتی‌پلیر می‌توانید مشاهده کنید که کارهای متفاوتی انجام می‌دهند. اما پث‌فایندر مسیر دیگری را در پیش گرفته است. او سال‌ها قبل از آغاز اتفاقات بازی، در یک آزمایشگاه متروک از خواب بیدار می‌شود و با شرکت در مسابقات اپکس در تلاش است تا توجه خالق‌اش را جلب کند و بتواند به جواب سوالات‌اش برسد.

شخصیت های اپکس لجندز

8- ریث (Wraith) بیماری روانی دارد

در میان شخصیت های اپکس لجندز ریث برای قابلیت‌های دورنوردی یا همان تلپورت شناخته می‌شود. جالب است بدانید که او از بیماری روانی رنج می‌برد، اسکیزوفرنی احتمالی دارد و صداهایی می‌شنود که وجود ندارند. به همین دلیل، در بیمارستان روانی وابسته به IMC بستری بوده است. قدرت‌های ریث بدلیل آزمایشاتی که بر روی او صورت گرفت، بدست آمده است. نکته جالب دیگر این است که تعدادی از این آزمایشگاه‌ها در زیر نقشه بازی قرار دارند. برخلاف اکثر قهرمانان بازی که برای شهرت یا ثروت پا به این بازی گذاشته‌اند، او آمده تا از گذشته‌اش اطلاعاتی بدست بیاورد زیرا دچار فراموشی شده و دوران قبل از بستری شدن‌اش را به کلی از یاد برده است.

شما کدام یک از شخصیت های اپکس لجندز را بیشتر می‌پسندید و با آن به بازی می‌پردازید؟