گوشی با نمایشگر شفاف

منعطف کافی نیست، ال جی به دنبال ساخت گوشی با نمایشگر شفاف است!

گوشی با نمایشگر شفاف ال جی به تازگی در تصاویر پتنت قدیمی این شرکت رویت شده است. نمایشگر این گوشی علاوه بر انعطاف پذیر بودن شفاف بوده و آن سویش قابل دیدن است.

در تاریخچه تکنولوژی، 2019 را به عنوان سالی که اولین سری گوشی های هوشمند منعطف به دنیا قدم گذاشتند خواهند شناخت. اگرچه این فناوری نوپا بوده و هنوز به مرحله بلوغ نرسیده است، اما شرکت‌هایی همچون ال جی در تلاشند باز هم آن را گسترش بدهند.

به تازگی، تصویری از پتنت گوشی با نمایشگر شفاف منتشر شده که مجهز شدن به نمایشگری شفاف، جالب‌تر از ویژگی انعطاف پذیری صفحه نمایش آن تلقی می‌شود. نکته بسیار جالب اینجاست که ال جی، این پتنت را در سال 2015 به ثبت رسانده بود!

گوشی با نمایشگر شفاف

گوشی هوشمند منعطف ال جی که در پتنت‌ تازه عمومی شده رویت کرده‌ایم، از دو نیمه تشکیل شده و تنها یک نیمه آن، از نمایشگری شفاف بهره می‌برد. نیمه دیگر، محل قرارگیری سایر اجزای سخت افزاری به جز پنل صفحه نمایش است، به همین دلیل آن سوی آن دیگر به صورت شفاف قابل مشاهده نیست.

این شرکت کره‌ای همراه با معرفی گوشی ال جی جی 50 نشان داد برخلاف روالی که سامسونگ و هواوی، برای عرضه یک گوشی هوشمند انعطاف پذیر نه چندان کاربردی اما خیره‌کننده نگا‌ه‌ها در پیش گرفته‌اند، بیشتر به علاقه محصولی کاربردی علاقه‌مند است. انتظار داریم گوشی هوشمند انعطاف پذیر ال جی که برخلاف ال جی وی 50، همانند سامسونگ گلکسی فولد و هواوی میت ایکس به صفحه نمایشی منعطف مجهز شده و در مقایسه با آن‌ها، کاربردی‌تر ظاهر خواهد شد را در آینده‌ای نزدیک مشاهده کنیم.