ثروتمندترین فرد جهان

ثروتمندترین فرد جهان همچنان جف بزوس است

اخیرا جف بزوس از توافق طلاق با همسرش خبر داده بود که با این اقدام وی حدود 35 میلیارد دلار از ثروت خود را از دست می‌دهد، اما باز هم جف بزوس به عنوان ثروتمندترین فرد جهان باقی خواهد ماند.

مدتی قبل جف بزوس که به عنوان بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت آمازون شناخته می‌شود برای جدایی با همسرش به توافق رسیده و به همین دلیل وی باید بخشی از 75 درصد از سهام شرکت آمازون که در اختیار دارد را به خانم مک کینزی واگذار کند. گفتنی است شرکت آمازون به عنوان بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی و دومین شرکت با ارزش دنیا محسوب می‌شود. اگر واگذاری سهام صورت بگیرد، خانم مک کینزی مالک 4 درصد کل سهام شرکت آمازون می‌شود که اگر ارزش آن را در بورس‌های جهانی محاسبه کنیم، وی به ثروتی حدود 35 میلیارد دلار می‌رسد. خانم مک کینزی در صفحه شخصی توییتری خود نوشت:

از اینکه اختیارات خود را در واشنگتن‌پست و بلواورجین به بزوس واگذار کردم بسیار خوشحالم و از فعالیت‌های وی در این شرکت‌های فوق‌العاده همچنان حمایت خواهم کرد.

جف بزوس، ثروتمندترین فرد جهان

جف بزوس و خانم مک کینزی در سال 1993 با یکدیگر ازدواج کردند و حاصل ازدواج آن‌ها 4 فرزند بوده است. این زوج ثروتمند در ژانویه سال جاری تصمیم گرفته‌اند که از یکدیگر جدا شوند و خبر آن را نیز در صفحه‌های اجتماعی خود منتشر کردند. در حال حاضر جف بزوس حدود 140 میلیارد دلار ثروت دارد که ثروت وی پس از طلاق حدود 35 میلیارد دلار کاهش پیدا می‌کند، اما با 105 میلیارد دلار همچنان به عنوان ثروتمندترین فرد جهان باقی می‌ماند. گفتنی است بیل گیتس، بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت مایکروسافت پس از جف بزوس به عنوان دومین ثروتمندترین فرد جهان شناخته می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. اقا منم دارم کچل میشم امیدوارم پولدارم بشم😂😂

  2. کچل خان فکره همه جاشو کرده
    زن بهاین باشخصیتی رو طلاق بده با اون عجوزه ازدواج کنه

  3. اونی که 35 میلیارد دلار ازش کشیده فقط

  4. خانم مرجان شیخ الاسلامی الان چندمین فرد ثروتمند هستند با 6 میلیون یورو..؟؟؟