هواوی میت بوک ای

نوت بوک هیبریدی هواوی میت بوک ای مجهز به تراشه اسنپدراگون 85 معرفی شد

هواوی میت بوک ای (Huawei MateBook E) جدیدترین نوت بوک هواوی به شمار می‌رود. در ادامه، بیشتر با لپ تاپ 2 در 1 هواوی میت بوک E آشنا خواهیم شد.

هواوی ضمن برگزاری رویدادی در شهر شانگهای، محصولات جدیدی رونمایی کرد. یکی از جذابت‌ترین گجت‌های این شرکت چینی، هواوی میت بوک ای بود. این محصول را باید یک لپ تاپ 2 در 1 دانست که بلافاصله بعد از معرفی، امکان خریدش از طریق Huawei Mall میسر شد.

هواوی میت بوک ای

ویژگی‌های نوت بوک هواوی میت بوک ای

هواوی میت بوک ای از نمایشگری 12 اینچی با رزولوشن 2160 در 1440 و نسبت ابعاد تصویر 3:2 بهره می‌برد. مغز متفکر آن، یکی از قدرتمندترین تراشه‌‌های موبایل دنیا یعنی اسنپدراگون 850 است. در کنار آن، شاهده وجود 8 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی فایل هستیم. البته نسخه دیگری مجهز به همین میزان رم با 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیز وجود دارد. قلب نرم افزاری هواوی میت بوک ای سیستم ویندوز 10 جدید هواوی است.

هواوی میت بوک ای

یکی از مزیت‌های نوت بوک هواوی میت بوک ای مجهز شدن به مودم داخلی 4G LTE محسوب می‌شود. به این ترتیب می‌توان به وسیله یک نانو سیم کارت، دسترسی همیشگی به اینترنت پرسرعت موبایل را در سیستم ویندوز 10 خود فراهم کرد. مودم به کار رفته در این گجت از استاندارد LTE Cat 16 پشتیبانی کرده و به همین دلیل حداکثر سرعت دریافت فایل آن 1 گیگابیت بر ثانیه است. یک فیلم اچ‌دی 1 گیگابایتی را با چنین سرعت می‌توان طی تنها 8 ثانیه دانلود کرد! استفاده از آنتن دریافت‌کننده سیگنال چندگانه 4×4 MIMO سبب می‌شود خیال کاربر از بابت دسترسی به اینترنتی پایدار، هم در مکان‌های داخلی و هم در مکان‌های سرباز، راحت شود.

وزن نوت بوک هواوی میت بوک ای تنها 698 گرم بوده و ضخامتی برابر 8.5 میلی‌متر دارد! با خرید دستگاه، یک کیف چرمی بسیار شکیل به عنوان نگهدارنده پنل پشتی نوت بوک دریافت خواهید کرد.

استفاده از تکنولوژی خنک‌کنندگی منحصربه‌فرد هواوی، مجهز به 8 لایه متفاوت به منظور پراکنده کردن گرما، سبب خواهد شد هواوی میت بوک ای بهترین استفاده ممکن را از تراشه اسنپدراگون 850 ببرد. وجود یک باتری 36.3 وات ساعتی، با در نظر گرفتن تراشه کم مصرف نوت بوک، به سازنده اطمینان داده تا وعده عمر باتری 10 ساعته حین تماشای ویدیوهای فول اچ‌دی را به کاربران بدهد.

هواوی میت بوک ای

هواوی میت بوک E به اسپیکرهای دوگانه به همراه آمپلی فایر SmartPA دوگانه مجهز شده و قادر است صدایی با بیس قوی تولید کند. برای خرید نسخه مجهز به 256 گیگابایت ظرفیت داخلی هواوی MateBook E باید 595 دلار پرداخت کنید. این قیمت برای نسخه مجهز به نیم ترابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی به 745 دلار افزایش پیدا می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. والا با این امکانات مفته.
    خاک تو سر دلار که روز به روز گرونتر میشه