خودروهای فروش فوری سایپا

بسیاری از خودروهای فروش فوری سایپا به مشتریان تحویل داده شد

سرپرست معاونت بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا از تحویل خودروهای فروش فوری سایپا به مشتریان خبر داد و گفت سایر خودروهای ثبت نام شده در پایان سال 97 نیز به زودی به مشتریان تحویل داده می‌شود.

در طول سال گذشته خودروسازان داخلی با مشکلات زیادی برای تولید محصولات خود مواجه شدند و افزایش چشمگیر قیمت‌ها نیز وضعیت بازار را بحرانی کرده بود. از این رو میان خودروسازان و سازمان حمایت توافق انجام شد تا برای کنترل بازار طرح فروش فوری محصولات خود را شروع کنند. بر اساس همین توافق، خودروسازان موظف بودند در نیمه دوم اسفند 97 فقط 20 درصد از تولیدات خود را به صورت فروش فوری به مشتریان بفروشند.

جزئیات تحویل خودروهای فروش فوری سایپا

حسین کاظمی طرقی، سرپرست معاونت بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا در این خصوص عنوان کرد از ابتدای اسفند 97 شرکت سایپا 20 درصد از تولیدات روزانه خود را به صورت فروش فوری به مشتریان عرضه کرد. در واقع تولیدات ما روزانه 2100 دستگاه بود که طبق توافقی که با سازمان حمایت صورت گرفت، 20 درصد از آن به فروش رسیده است. وی افزود بسیاری از خودروهای فروش فوری سایپا به مشتریان تحویل داده شد و سایر تعهدات و خودروهای ثبت نام شده در پایان سال 97 نیز به زودی به مشتریان تحویل داده می‌شود.