قیمت گوشی گلکسی ای 70 سامسونگ

قیمت گوشی گلکسی ای 70 سامسونگ مشخص شد

چند روز پس از معرفی رسمی٬ قیمت گوشی گلکسی ای 70 سامسونگ (Samsung Galaxy A70) اعلام شد. گلکسی ای ۷۰ یک گوشی میان‌رده جذاب با دوربین سه گانه و نمایشگر Super AMOLED است.

چند روز پیش بود که سامسونگ رسما از نخستین گوشی مجهز به دوربین اسلایدی و چرخشی خود در بازار پرده برداری کرد. برخلاف دیگر مدل‌های موجود در بازار٬ گوشی گلکسی ای 80 از تکنیک جدیدی استفاده می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد یک ماژول دوربین سه گانه را هم برای تهیه‌ی عکس‌های سلفی و هم ثبت صحنه‌های زیبا از سوژه‌های مختلف در اختیار داشته باشند. این یک رویکرد نوآورانه است و در حالی که هنوز نمی‌توانیم آینده‌ی این گوشی را حدس بزنیم٬ یک چیز روشن و آن هم اینکه سامسونگ نهایت تلاش خودش را انجام می‌دهد تا به قدرت دست یابد.

شاید اطلاع داشته باشیم که سامسونگ چندین گوشی جدید را برای سلایق و نیازهای مختلف کاربران معرفی کرده است. در واقع آن‌ها استراتژی خودشان را این روزها دنبال می‌کنند. همراه گلکسی ای 80 یک مدل دیگر به نام گلکسی ای 70 نیز دیده می‌شود٬ اما این گوشی ارزان‌تر است و شاید خیلی‌ها توجه زیادی به آن نداشته‌اند؛ با این حال هستند کسانی که این گوشی بتواند برای پاسخگویی به نیازهایشان کافی باشد.

قیمت گوشی گلکسی ای 70

سامسونگ روز گذشته قیمت گوشی گلکسی ای 70 را اعلام کرد. به گفته‌ی این شرکت٬ نسخه‌های مجهز به 6 گیگ رم + 128 گیگ حافظه‌ی داخلی و 8 گیگ رم + 128 گیگ حافظه‌ی داخلی با قیمت 446 و 491 دلار در چین پیش فروش خواهند شد. از کلیدی‌ترین قابلیت‌های گلکسی A70 می‌توان به استفاده از طراحی Infinity-U برای یک نمایشگر Super AMOLED با وضوح 2400 در 1080 پیکسل و یک اسکنر اثر انگشت زیر این نمایشگر اشاره کرد. یک دوربین سلفی در بریدگی بالای صفحه قرار دارد٬ در حالی که روی قاب پشتی سه دوربین 35 + 5 + 8 مگاپیکسلی قرار دارد٬ تراشه‌ی اسنپدراگون ٬675 یک باتری بزرگ 4500 میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع 25 وات و خوشبختانه پشتیبانی از افزایش میزان حافظه نیز در اینجا دیده می‌شود.

شما می‌توانید این گوشی را در رنگ‌های مشکی٬ سفید و نارنجی خریداری کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*