آنر 8 ای پرو

گوشی ارزان قیمت آنر 8 ای پرو با یک نمایشگر ناچ و تراشه‌ی هلیو پی 35

هواوی آنر از گوشی ارزان قیمت آنر 8 ای پرو (Honor 8A Pro) همراه یک نمایشگر ناچ و تراشه‌ی هلیو پی 35 پرده برداری کرد. در ادامه با سایر مشخصات فنی و قیمت آنر ۸ ای پرو بیشتر آشنا شوید.

هواوی اوایل سال 2019 گوشی آنر پلی 8 ای را رسما معرفی کرد و حالا از یک دیوایس بیشتر با ظرفیت‌های بیشتر٬ به نام آنر 8 ای پرو پرده برداشته است. گوشی هواوی آنر 8 ای پرو از یک نمایشگر 6.1 اینچی مشابه با مدل پلی 8 ای بهره می‌برد٬ اما یک اسکنر اثر انگشت در قاب پشتی گوشی قرار دارد.

مشخصات فنی آنر 8 ای پرو

اغلب مشخصات فنی این دو گوشی با یکدیگر یکسان است. آن از تراشه‌ی هلیو پی 35 با 3 گیگ رم قدرت می‌گیرد و رابط کاربری آن EMUI 9 بر پایه‌ی اندروید 9 است. در اینجا حافظه‌ی داخلی 64 گیگابایتی و یک خشاب برای کارت‌های میکرو اس دی نیز به چشم می‌خورد. بدین ترتیب گزینه‌ی دومی از نظر پیکربندی حافظه وجود نخواهد داشت. بخش عکاسی این گوشی نیز با دوربین تک لنزی پشتی 13 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در جلو مدیریت می‌شود. یک باتری با ظرفیت 3020 میلی‌آمپر ساعت نیز وظیفه‌ی تامین انرژی این گوشی را بر عهده دارد. این باتری به وسیله‌ی درگاه قدیمی microUSB شارژ خواهد شد.

آنر 8 ای پرو

قیمت آنر 8 ای پرو

گوشی آنر 8A Pro با قیمت 218 دلار و در دو رنگ مشکی و آبی٬ هم اکنون در روسیه به فروش می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*