آپدیت اندروید 9 برای گلکسی اس 7

احتمالا آپدیت اندروید 9 برای گلکسی اس 7 نیز عرضه شود

به نظر می‌رسد سامسونگ تصمیم به انتشار آپدیت اندروید 9 برای گلکسی اس 7 (Samsung Galaxy S7) گرفته است. هنوز هیچ چیزی تایید نشده ولی سندی که در ادامه مشاهده می‌کنید می‌تواند به این شایعه رنگ واقعیت ببخشد.

گلکسی S7 سامسونگ در فوریه سال 2016 میلادی که از دو سال هم بیشتر می‌گذرد و این زمان زیادی برای محصولات فناوری محسوب می‌شود. اغلب تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند تضمین می‌کنند که حداکثر در یک مدت زمان 2 ساله (که اس 7 تقریبا به پایان این چرخه نزدیک شده) به‌روزرسانی‌های نرم افزاری را برای دیوایس خود منتشر می‌کنند.

با این حال اینطور به نظر می‌رسد که غول کره‌ای تصمیم گرفته با الگوبرداری از گوگل که جدیدترین به‌روزرسانی را برای اولین نسل گوشی پیکسل نیز عرضه کرده٬ عرضه‌ی به‌روزرسانی‌های اندروید را یک بار دیگر برای گوشی گلکسی اس ۷ عرضه کند. این بدان معناست که رابط کاربری Samsung One UI و آپدیت اندروید 9 برای گلکسی اس 7 نیز منتشر خواهد شد.

آپدیت اندروید 9 برای گلکسی اس 7

یک سند از پایگاه داده‌های Wi-Fi Alliance می‌تواند انتشار آپدیت اندروید 9 برای گلکسی اس 7 را تایید کند.

تاییدیه‌ای از پایگاه داده‌های Wi-Fi Alliance منتشر شده که نشان می‌دهد سامسونگ اطلاعات مربوط به پرچمدار سه نسل قبل خودش را برای دریافت جدیدترین به‌روزرسانی پلتفرم اندروید آپدیت کرده است. با این حال این تاییدیه نشان می‌دهد که سازنده هنوز انتشار به‌روزرسانی مذکور را به صورت عمومی انجام نداده و آن را به صورت آزمایشی تنها روی چند دیوایس نصب کرده است. این قضیه صاحبان گلکسی اس 7 که گوشی آن‌ها هنوز اجرا کننده‌ی اندرودی 8 اوریو است را نگران کرده است. به هر ترتیب٬ برای اینکه بفهمید آیا این گوشی سرانجام اندروید 9 پای را دریافت خواهد کرد یا خیر٬ باید هنوز منتظر بمانید.