گوشی آنر 8 اس

انتشار تصاویر و مشخصات گوشی آنر 8 اس

به تازگی برند Honor، گوشی آنر 8 ای پرو را معرفی کرد و حالا، شاهد انتشار تصاویر و مشخصات آنر 8 اس (Honor 8S) هستیم. یک گوشی هوشمند رده ابتدایی که قاعدتا قیمت پایین و مشتریان خاص خودش را خواهد داشت.

بر این اساس، گوشی آنر 8 اس دارای یک صفحه نمایش 5.71 اینچی با ناچ قطره‌ای و وضوح 1520 در 720 پیکسل خواهد بود. در اطراف نمایشگر، حاشیه‌های باریکی دیده می‌شود که البته چانه‌ی دستگاه (حاشیه زیرین)، پهنای بیشتری دارد.

در پنل پشتی آنر 8S یک دوربین 13 مگاپیکسلی وجود دارد که یک فلش نیز آن را همراهی می‌کند. دوربین سلفی دستگاه هم 5 مگاپیکسلی است و درون بریدگی ناچ جای دارد. سخت افزار داخلی این گوشی پایین رده شامل تراشه هلیو A22 مدیاتک، 2 گیگ رم و 32 گیگ حافظه داخلی می‌شود. البته نسخه قابل فروش در اروپای غربی، دارای حافظه رم بیشتر و 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی خواهد بود.

آنر 8 اس با EMUI 9 که مبتنی بر اندروید پای است کار می‌کند و باتری 3020 میلی‌آمپر ساعتی آن، از طریق درگاه میکرو یو اس بی شارژ می‌شود. ضخامت این گوشی به 8.45 میلی‌متر می‌رسد و حداقل در سه رنگ عرضه خواهد شد. به زودی باید از تاریخ فروش و قیمت آنر ۸ اس نیز مطلع شویم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*