فروش محصولات سایپا

فروش محصولات سایپا به صورت پیش فروش و فوری در 27 فروردین شروع می‌شود

نماینده ویژه مدیرعامل سایپا در فروش و خدمات پس از فروش گفت فروش محصولات سایپا به صورت پیش فروش و فوری در روز سه شنبه 27 فروردین به صورت اینترنتی شروع می‌شود.

عبدالله بابایی، نماینده ویژه مدیرعامل سایپا در فروش و خدمات پس از فروش اعلام کرد این گروه خودروسازی سعی دارد تمامی تعهدات معوقه خود را طی 4 ماه آینده به مشتریان تحویل دهد. وی افزود این شرکت به صورت روزانه بیش از 2 هزار 600 هزار دستگاه خودرو تولید می‌کند و قصد دارد تا تا تمامی این خودروهای تولید شده را طی ماه‌های آینده به دست مشتریان برساند.

زمان فروش محصولات سایپا

عبدالله بابایی در خصوص طرح جدید فروش محصولات سایپا عنوان کرد طرح فروش فوری محصولات این شرکت از ساعت 10 صبح روز سه شنبه 27 فروردین 97 به صورت اینترنتی و به صورت روزانه شروع می‌شود و موعد تحویل این طرح نیز یک ماه خواهد بود. این مقام مسئول در سایپا در ارتباط با اجرای طرح پیش فروش محصولات این شرکت اعلام کرد همزمان با اجری طرح فروش فوری، مشتریان می‌توانند انواع محصولات سایپا را به صورت پیش فروش خریداری کنند که تحویل این خودروها نیز در ماه‌های آینده و طبق قرارداد است.

نماینده ویژه مدیرعامل سایپا در فروش و خدمات پس از فروش در خصوص جزئیات این طرح‌های فروش افزود مشتریان برای خرید در طرح فوری نباید در 18 ماه گذشته محصولی را از شرکت سایپا خریداری کرده باشند، اما برای شرکت در طرح پیش فروش این محدودیت وجود نخواهد داشت.

نکات مهم در طرح فروش فوری:

1.‌ فروش محصولات سایپا به صورت اینترنتی انجام می‌شود.

2. محدودیت کد ملی برای ثبت نام وجود دارد (هرکد ملی یک دستگاه). لازم به ذکر است برای متقاضیان محترم خرید خودرو که از ابتدای سال 97 نسبت به ثبت نام یک دستگاه خودرو از محصولات گروه سایپا اقدام کرده‌اند، امکان ثبت نام در این شرایط فروش وجود ندارد.

3. با توجه به اعمال محدودیت کد ملی، در ثبت اطلاعات مشتری دقت لازم انجام شود، بدیهی است در صورت بروز هرگونه اشتباه در ثبت نام، ضمن ابطال درخواست خرید، مبلغ دریافتی عودت خواهد شد.

4. ثبت نام برای افراد زیر 18 سال امکان‌پذیر نیست.

5. امکان صلح (خرید انصرافی) وجود ندارد.

6. بر اساس استقبال مشتریان نوع خودرو، تعداد فروش، ظرفیت ثبت نام هر خودرو به صورت روزانه در سیستم فروش بارگذاری می‌شود.

7. کدپستی ثبت نام کننده و کد نمایندگی انتخابی توسط مشتری می‌بایست از یک استان باشد، بدیهی است پس از انتخاب کد نمایندگی، امکان تغییر نمایندگی تحویل گیرنده وجود ندارد و مسئولیت آن بر عهده گروه سایپا نخواهد بود.

8. برای کلیه نمایندگان محترم سهیمه به صورت مساوی تا پایان این روش فروش تعریف خواهد شد.