رده بندی کیفی خودروهای داخلی

رده بندی کیفی خودروهای داخلی در اسفند 97

جدول رده بندی کیفی خودروهای داخلی برای اسفند 97 منتشر کرد. بر اساس این جدول‌ها، شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، باکیفیت ترین و بی کیفیت ترین خودروهای تولید داخل را معرفی کرده است.

جدول رده بندی کیفی خودروهای داخلی برای اسفند 97 توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران منتشر کرد. بر اساس گزارش منتشر شده، در اسفندماه 97 تعداد 50 هزار و 942 دستگاه خودرو در داخل کشور تولید شده که 99 درصد این محصولات به گروه خودروهای سبک و یک درصد باقی مانده به گروه خودروهای سنگین اختصاص دارد. در مجموع، خودروهای تولیدی در آخرین ماه سال 1397 شامل 49 مدل خودروی گروه سبک و 12 مدل خودروی گروه سنگین می‌شود.

در گروه خودروهای سبک و بخش وانت، خودروی وانت نیو پیکاپ فوتون و وانت تندر با دریافت 3 ستاره، بالاترین کیفیت را در این بخش به خود اختصاص داده بودند. در بخش خودروهای سواری نیز خودروهای مزدا 3 نیو، گرند ویتارا، پژو 2008، بسترن بی 30، چانگان سی اس 35، تندر 90 پلاس اتوماتیک، تندر 90 پلاس، رنو ساندرو اتوماتیک، پژو 207 اتوماتیک، پارس تندر و پژو 207 در رده‌های قیمتی مختلف با اخذ 4 ستاره کیفی، باکیفیت ترین خودروهای تولیدی این ماه بودند. در این بخش، انواع پراید، تیبا، ساینا، سمند و پژو 405 با 2 ستاره کیفی، پایین ترین کیفیت را داشتند.

در گروه خودروهای سنگین نیز کامیونت ایسوزو NMR85، کامیونت ایسوزو NPR75K، کامیونت هیوندای HD65، کشنده اسکانیا G410 و کشنده ولوو FH460 با دریافت 4 ستاره دارای بالاترین کیفیت بودند و در بخش مسافری نیز ون مسافری وانا 4 ستاره شد و باکیفیت ترین خودروی این بخش بود. در ادامه، جدول‌های کامل رده بندی کیفی خودروهای داخلی در اسفند 97 را مشاهده می‌کنید:

رده بندی کیفی خودروهای داخلی – 1 تا 29 اسفند 97

گروه سبک – بخش خودروهای وانت

رده بندی کیفی خودروهای داخلی

گروه سبک – بخش خودروهای سواری

رده بندی کیفی خودروهای داخلی

مقایسه کیفیت خودروهای گروه سبک

رده بندی کیفی خودروهای داخلی

گروه خودروهای سنگین

رده بندی کیفی خودروهای داخلی

مقایسه کیفیت خودروهای گروه سنگین

رده بندی کیفی خودروهای داخلی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. منظورشون کیفت یعنی کیف پولت وگرنه کیفیت مال مانیست مال خارجیها یه مامانی هست

  2. سلام.
    کیفیت مگه میدونن چیه؟؟؟ خخخخخ

  3. وژدانن این خبراصلا ارزش گذاشتن تو سایت رو نداره اسم کیفیت ماشین میاد یاد کیفیت آفتابه میفتم بعدمدتی داغون و شکسته میشه

  4. اسم کیفیت میاد خنده م میگیره