قسمت دوم فیلم توم ریدر (Tomb Raider) تایید شد؛ بازگشت لارا کرافت

پس از اکران فیلم Tomb Raider در سال 2018 و عملکرد متوسط آن، به نظر می‌رسید که احتمال ساخته نشدن قسمت‌های بعدی آن وجود دارد. اما حالا قسمت دوم فیلم توم ریدر رسما تایید شده است.

شرکت برادران وارنر و مترو گلدوین مایر ساخته شدن قسمت دوم فیلم توم ریدر را رسما تایید کردند. همچین بازیگر برنده اسکار، آلیسیا ویکاندر (Alicia Vikander) بار دیگر در نقش لارا کرافت ظاهر خواهد شد. او در قسمت اول برای یافتن پدرش دردسرهای زیادی کشید و با چالش‌های فراوانی رو به رو شد، چالش‌هایی که در قسمت دوم، دوچندان نیز خواهند شد.

در کنار این خبر، تایید شد که فیلمنامه قسمت جدید توسط امی جامپ نوشته می‌شود که فیلمنامه آثار خوبی همچون شلیک آزاد (Free Fire) با بازی بری لارسون و فهرست کشتار (Kill List) را در کارنامه دارد.

قسمت دوم فیلم توم ریدر

نسخه سینمایی Tomb Raider در فصل بهار گذشته روی پرده رفت و از روی سری بازی جدید آن که از سال 2013 آغاز شد، اقتباس شده بود. این فیلم که والتر گاگینز نقش منفی آن را بازی می‌کرد، نتواست نظر منتقدان را جلب کند اما به منبع اصلی خود تا حد ممکن وفادار ماند و بازخورد مثبتی از اکثر بازی‌دوستان و مخاطبان دریافت کرد. این فیلم با بودجه 105 میلیون دلاری، به فروش 275 میلیون دلاری دست یافت و همین کافی بود تا وارنر به ساخت قسمت دوم آن چراغ سبز نشان دهد.

حضور دنیل وو (Daniel Wu) در قسمت جدید هنوز تایید نشده است. قسمت اول توسط رور اوثاگ (Roar Uthaug) فیلمساز نروژی کارگردانی شده بود که هنوز مشخص نیست وارنر برای ساخت قسمت دوم نیز به سراغ او برود یا خیر.

در حال حاضر هیچ جزئیاتی از داستان یا نام رسمی قسمت دوم فیلم توم ریدر منتشر نشده است و باید دید که آیا قسمت دوم جا پای بازی‌های ویدیویی می‌گذارد یا تصمیم می‌گیرد مسیرش را جدا کرده و یک داستان متفاوت را روایت کند. تنها حدسی که می‌توان زد، این است که قسمت دوم پیرامون سازمان مخوف ترینیتی (Trinity) می‌چرخد و تلاش‌های لارا برای فروپاشی آن را مشاهده خواهیم کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اصلا قیافه این یارو به لارا میخوره؟؟؟؟!!!