گوشی یولفون نوت 7

گوشی یولفون نوت 7 با دوربین سه‌گانه و نمایشگر ناچ از راه رسید

گوشی یولفون نوت 7 (Ulefone Note 7) به عنوان تازه‌ترین محصول اقتصادی کمپانی چینی معرفی شد. هرچند این دستگاه از سخت افزار قدرتمندی برخوردار نیست؛ اما از وجود دوربین سه‌گانه بهره می‌برد و طراحی آن، یادآور یکی از پرچمداران بازار موبایل است.

امسال شاهد بهبود تکنولوژی‌ها و ترندهایی در صنعت موبایل هستیم که از دو سال قبل ظهور پیدا کرده بودند. کوچک کردن یا حذف بریدگی ناچ از صفحه نمایش و همین‌طور افزایش تعداد سنسورهای دوربین، به اولویت تولیدکنندگان در سال جاری بدل شده است. حالا کمپانی‌های گوشی‌ساز از دوربین دوگانه عبور کرده‌اند و به تعبیه دوربین سه‌گانه، حتی در دستگاه‌های میان‌رده‌ی خود روی آورده‌اند. البته کمپانی Ulefone، این ویژگی را وارد محصولات اقتصادی خود نیز کرده و گوشی یولفون نوت 7 گواهی بر این ادعاست.

این محصول که از طریق وب‌سایت شرکت سازنده معرفی شده، دارای سه دوربین عقب و نمایشگری 6.1 اینچی با ناچ قطره‌ای است. ابعاد این بریدگی در قیاس با ناچ کلاسیکی که در گوشی‌های متعددی از جمله آیفون دیده‌ایم، بسیار کوچکتر بوده و فضای زیادی را برای نمایش آیکون‌های نوار وضعیت باقی می‌گذارد. ناگفته نماند که نمایشگر دستگاه، دارای نسبت تصویر 19.2 به 9 است.

چیدمان دوربین های عقب و فلش LED یولفون نوت 7 ، طراحی هواوی میت 20 پرو را در ذهن تداعی می‌کند. البته اجزای این ماژول سه‌گانه را سنسورهای 2+2+8 مگاپیکسلی تشکیل می‌دهند و در جلو نیز، یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی وجود دارد.

گوشی یولفون نوت 7

قدرت پردازش یولفون نوت 7 از طریق تراشه چهار هسته‌ای MT6580 مدیاتک و حافظه رم 1 گیگابایتی تامین می‌شود. ظرفیت حافظه داخلی آن هم تنها 16 گیگ است؛ اما با استفاده از کارت microSD می‌توان 64 گیگابایت دیگر به این فضا افزود. محصول جدید یولفون از سیستم عامل سبک اندروید Go بهره می‌برد و یک باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی دارد که در هر بار شارژ، تا دو روز جوابگوی نیاز کاربران خواهد بود.

از دیگر امکانات دستگاه که در رنگ‌های مشکی، طلایی و Twilight به فروش خواهد رسید؛ باید به قابلیت فیس آنلاک، وجود جک 3.5 میلی‌متری هدفون و خشاب جداگانه برای کارت حافظه و دو سیم کارت اشاره کنیم. هنوز قیمت یولفون نوت ۷ اعلام نشده است؛ اما باید بسیار ارزان قیمت باشد.

معرفی گوشی یولفون نوت 7

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*