سهام ایران خودرو

وزارت صنعت: سهام ایران خودرو و سایپا در سال 98 فروخته خواهد شد

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به برنامه‌های این وزارتخانه در سال جاری گفت سهام دو شرکت خودروسازی ایران خودرو و سایپا را در سال 98 واگذار خواهیم کرد.

رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت در مصاحبه‌ای عنوان کرد خودروسازان داخلی توانسته‌اند در سال 97 حدود 950 هزار دستگاه خودرو تولید کنند. وی افزود در ماه‌های پایانی سال گذشته میزان تولید خودروسازان نسبت به سال 96 حدود 3 برابر رشد داشته است که پیش‌بینی می‌شود با تدوام این رشد تا پایان سال 98 به تولید 1 میلیون و 200 هزار دستگاه برسیم.

فروش سهام ایران خودرو و سایپا

وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه افزود یکی از برنامه‌هایی که از سوی این وزارتخانه در سال 98 اجرا خواهد شد این است که قصد داریم سهام دو شرکت خودروسازی ایران خودرو و سایپا را به تدریج به فروش برسانیم. گفتنی است وزیر صنعت مدتی قبل نیز از فروش اموال مازاد و شرکت‌های وابسته این دو شرکت بزرگ خودروسازی کشور خبر داده بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. هه
    همین ک گفته به تدریج ینی حالا حالا ها ما باید این پرایدو پژو رو سوار شیم و با گذشت 20 30 سال از عمرشون تو خیابونا ببینیمشون (البته ک نیسان ابی 50 سال)

    والا رییس جمهورش وعده میده عمل نمیکنه اینکه وزیرش هست

    مطمئنم اگ هم واگذارش کنن بازم دست خودشون میوفته و عملا مردم تغییری نمی بینن و مطمئن باشید ک بازم طوری رفتار میکنن ک سود خودشون بیشتر شه و مردمم ک ….