جعبه گشایی سامسونگ گلکسی فولد ؛ ساختار شکن منعطف (گجت تی وی)

سرانجام سامسونگ اولین گوشی منعطف خود یعنی گلکسی فولد را در اختیار نقادهای بزرگ گوشی های موبایل قرار داد تا آن را جعبه گشایی کنند. با گجت نیوز همراه باشید تا ببینیم محتوای جعبه گلکسی فولد دو هزار دلاری چه چیزهایی است.

گلکسی فولد (Galaxy Fold) و تنها چند برند دیگر اولین گوشی های منعطف در جهان هستند که مجهز به نمایشگر خمیده بوده و قطعا نام کمپانی های سازنده آن‌ها بعنوان شروع کننده های این دسته جدید از گوشی ها برای همیشه در ذهن همه ثبت خواهد شد.

سامسونگ گلکسی فولد مجهز به نمایشگر 7.3 اینچی داینامیک امولد هست که در حالت بسته به ابعاد 4.6 می‌رسد. قیمت گلکسی فولد 1980 دلار بوده که به سبب قیمت بسیار بالای آن نظرهای مثبتی را بدنبال نداشت اما بعد از عرضه جهانی آن و تماشای کیفیت ساختاری گوشی و محتویات جعبه می‌توان کمی قیمت سرسام آورش را منطقی دانست. بعنوان مثال یکی از محتویات کارآمد جعبه گلکسی فولد ایرباد های اخیر وایرلس سامسونگ با نام گلکسی بادز است که به تنهایی قیمت 139 دلاری دارد. با گجت نیوز همراه باشید تا گلکس فولد را جعبه گشایی کنیم.

ویدیوی جعبه گشایی سامسونگ گلکسی فولد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. خیلی عالی بود ولی ای کاش نقد بیشتری میکردد

  2. من که عاشقش شدم چقدر خوشگله لعنتی.
    وای ما که پولمون نه نوت 9 هزار دلاری هم نمیرسه چ برسه به اینکه 2 هزارتاس به پول ما فقط 25 میلیون حدوداً میشه پول دلاریش حالا سود دلال بماند عوارض دولت بماند راحت زیر 30 نمیاد تو ایران.