هشدار سونی به رسانه ها : دست از انتشار اطلاعات هک شده ما بردارید !

کمپانی Sony Pictures جدیداً از رسانه‌های خبری درخواست کرده که انتشار اطلاعات محرمانه‌ی این شرکت که توسط هکرها لو رفته است را متوقف سازند.

روز یکشنبه، یک نامه‌ی سه صفحه‌ای از سوی دیوید بویس، یک وکیل رده‌ بالای این شرکت برای برخی از رسانه‌ها ارسال گردید که در آن درخواست شده بود از انتشار اطلاعات دزدیده شده‌ی این شرکت برای عموم خودداری کنند. نشریات Re/code، Hollywood Reporter و نیویورک تایمز از جمله نشریاتی بودند که این نامه را دریافت کردند.

در این نامه به نشریات هشدار داده شده بود که استودیوی سونی هیچ گونه رضایتی مبنی بر مالکیت، بررسی، کپی، انتشار، اشاعه، آپلود، دانلود و هر گونه استفاده‌ی دیگر از اطلاعات دزدیده شده را ندارد و همچنین درخواست شده بود که اگر اطلاعات این شرکت را دانلود کرده اند، هر چه زودتر همه‌ی آن‌ها را نابود کنند.

همچنین در این نامه هشدار داده شده بود که اگر این سازمان‌ها به این درخواست عمل نکنند، سونی هیچ چاره‌ای ندارد جز اینکه مسئولیت هر گونه خسارت یا ضرر ناشی از اشاعه‌ی این اطلاعات را بر عهده‌ی آن سازمان بداند.

هکرها امروز اعلام کرده اند که قصد دارند به عنوان هدیه‌ی کریسمس اطلاعات بیشتری از این شرکت افشا کنند و گفته اند که افشای این اطلاعات سونی را در وضعیت بدتری قرار خواهد داد؛ همچنین هکرها اظهار امیدواری کرده‌اند که بتوانند سرانجام باعث ورشکستگی کمپانی سونی بشوند! هکرها امروز حدود ۶ گیگابایت اطلاعات مربوط به آرشیو ایمیل‌های رد و بدل شده در این کمپانی را در سایت‌های تورنت منتشر کرده اند.

در همین رابطه بخوانید :

منبع: recode

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*