عکس‌های زیبا از ماه با دوربین گوشی هواوی P30 Pro

به تازگی نمونه عکس‌هایی از دوربین هواوی P30 Pro منتشر شده که در آن با این گوشی عکس‌هایی از ماه گرفته شده است. اما گوشی هواوی پی 30 پرو با چه ویژگی‌هایی توانسته از ماه عکس‌هایی بسیار نزدیک بگیرد؟

قبل از اینکه گوشی های سری هواوی پی 30 (Huawei P30) عرضه شوند، ریچارد یو، مدیرعامل هواوی گفته بود اگرچه گوشی های هوشمند سامسونگ، گلگسی (کهکشان) نام دارند اما آن‌ها نمی‌توانند از کهکشان عکاسی کنند! هواوی تعداد قابل توجهی محصول هیجان‌انگیز تولید و روانه بازار کرده، اما این روزها Huawei P30 Pro سر زبان‌ها است. دلیل اصلی این همهمه چیزی نیست، جز دوربین این گوشی. بعد از کنفرانس، کانال رسمی هواوی عکس‌هایی را که این گوشی از ماه گرفته، روی شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده است.

هواوی P30 Pro

ویژگی‌های دوربین هواوی P30 Pro

بد نیست قبل از اینکه به این عکس‌ها نگاه کنیم، پارامترهای دوربین هواوی P30 Pro را با هم مرور کنیم. این گوشی یک ماژول چهار دوربینه لایکا (برند آلمانی سازنده لنز) را به تن کرده که شامل یک لنز با زاویه بسیار باز 20 مگاپیکسلی (F2.2)، یک لنز زاویه باز 40 مگاپیکسلی (F1.6)، یک لنز تله فوتو پریسکوپی 8 مگاپیکسلی (F3.4) و لنزی به نام TOF برای سنجش عمق میدان، می‌شود. این دوربین از حسگر جدید RYYB استفاده می‌کند؛ حسگری که به جای پیکسل‌های سبز، از پیکسل‌های زرد بهره می‌برد. این حسگر جایگزین حسگر RGB در دوربین اصلی شده؛ حسگری که در اغلب دوربین‌های گوشی های هوشمند امروزی وجود دارد. به گفته هواوی، ویژگی حسگر جدید نسبت به حسگر RGB این است که به نور اجازه می‌دهد تا 40 درصد بیشتر وارد شود.

هواوی P30 Pro از زوم اپتیکال تا 5 برابر بیشتر، از زوم هایبریدی تا 10 برابر بیشتر، از زوم دیجیتال تا 50 برابر بیشتر، از فاصله کانونی برابر با 16 تا 1343 میلی‌متر،‌ لرزش‌گیر دوگانه، لرزش‌گیر هوش مصنوعی، عکاسی با لنز زاویه بسیار باز 16 میلی‌متری، عکاسی ماکرو از اجسامی به نزدیکی 2.5 سانتی‌متر، عکاسی پرتره با نور پشتی با کمک +AI HDR و بسیار چیزهای دیگر پشتیبانی می‌کند. بنابراین به طور کاملا غیر تصادفی‌، این گوشی امتیاز 112 را از سایت DxOMark دریافت می‌کند که 119 امتیاز برای عملکردش حین عکاسی بوده و 97 امتیاز برای علمکرد گوشی حین فیلمبرداری.

عکس‌های پیش رو نمونه عکس‌های رسمی‌ای هستند که قدم به قدم تاثیر زوم را نشان می‌دهند.

هواوی P30 Pro هواوی P30 Pro هواوی P30 Pro هواوی P30 Pro

از آنجا که گوشی های هوشمند فعلی از لحاظ دوربین کاملا قدرتمند هستند، سوژه‌های معمولی برای نشان دادن قدرت آن‌ها کافی به نظر نمی‌رسند. بنابراین هدف بعدی آن‌ها چیست؟ مریخ؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. 😂😂😂😂ملت زود باور

  2. خوشم اومد آفرین من قبلاً زیاد سعی کرده بودم با گوشیم از ماه عکس بگیرم ولی نشد