محصولات صوتی ال جی

رونمایی جدیدترین محصولات صوتی ال جی در نمایشگاه InnoFest خاورمیانه و آفریقا

ال جی در نمایشگاه InnoFest خاورمیانه و آفریقا از محصولات صوتی انقلابی خود رونمایی کرد. از ساندبار و بلندگوهای کوچک تا بلندگوهای قابل حمل، جدیدترین محصولات صوتی ال جی در خانه و بیرون از خانه با پخش صدایی با کیفیت عالی در خدمت شما هستند.

اخیرا  ال جی جدیدترین سری سیستم‌های صوتی 2019 را معرفی کرده است که تجربه محصولات صوتی مردم در منطقه خاورمیانه و آفریقا را متحول خواهند کرد. در نمایشگاه InnoFest خاورمیانه و آفریقا که جشن سالانه نوآوری ال جی است، ساندبار پرچمدار ال جی برای 2019 نمایش داده شد. مدل SL10YG دارای یک خروجی قدرتمند 570W و 5.1.2 کاناله و البته تکنولوژی برتر Meridian Audio بوده که در یک قالب زیبا با طراحی مینیمال قرار گرفته است. فناوری Bass & Space شرکت Meridian مدل SL10YG را قادر می‌سازد تا باس قوی، صدایی غنی و یکدست پخش کرده و تعریفی جدید از گوش کردن به موسیقی ارائه دهد. حالت پخش صوتی Image Elevation  مریدین با بهبود کیفیت صدای خروجی، صدایی ایجاد می­‌کند که نه تنها اتاق را احاطه کرده، بلکه مکمل چیزی است که بر روی صفحه به نمایش درآمده و حس تماشای تصویر را بسیار به واقعیت نزدیک­تر می­‌کند.

محصولات صوتی ال جی

مدل SL10YG علاوه بر پخش صدا در طرفین و به سمت بالا، از تکنولوژی Dolby Atmos و DTS: X پشتیبانی می‌کند تا دقت و وضوح صدا بیشتر از پیش شود. این مدل همچنین با استفاده از یک الگوریتم پردازش پیشرفته، از صدا با وضوح بالا پشتیبانی می‌کند و می‌تواند کیفیت فایل­‌های صوتی معمولی را افزایش دهد و خروجی را به کیفیت استودیویی نزدیک‌تر کند. برای راحتی بیشتر، ساندبار ال جی همچنین دارای دستیار گوگل است که می­‌تواند درخواست‌ها را به سادگی و با یک فرمان صوتی شنیده و انجام دهد.

برای راحتی و سادگی بیشتر، ساندبار SL9YG را می‌توان بر روی دیوار نصب کرد و فضای کمتری اشغال کرد. طراحی منحصر به فرد آن نیز توانسته جایزه نوآوری CES 2019 در بخش «بهترین نوآوری» را از آن خود کند. این ساندبار با یک سنسور ژیروسکوپ یکپارچه می‌تواند موقعیت خود را تنظیم و با مشخص کردن مسیر پخش صدا تجربه شنیداری متفاوتی را فراهم کند. در همین حال، مدل SL8YG ال جی با قابلیت Adaptive Sound Control طراحی شده است. یعنی تجزیه و تحلیل سطوح فرکانس بر اساس محتوای تماشا شده برای اصلاح صدا. برای راحتی بیشتر، ساندبار ال جی با اتصال به وای فای و بلوتوث نیز می­‌تواند صدایی بسیار باکیفیت تولید کند. بخش Google Chromecast قرار گرفته در دستگاه کاربران را قادر می‌سازد تا آهنگ‌های مورد علاقه، پادکست‌ها یا فیلم‌های خود را از طریق گوشی‌های هوشمندشان پخش کنند.

محصولات صوتی ال جی

همچنین این ساندبار دارای Meridian UpMixer است که کاربران می‌توانند به وسیله آن صدای دو کاناله را به چند کانال مجزا تفکیک کنند. از طریق مشارکت ال جی با مریدین، اعوجاج صوتی از بین رفته، و وضوح  صدا حفظ می‌شود.

معرفی سایر محصولات صوتی ال جی

برای علاقه‌مندان به موسیقی در هر زمان و مکانی، XBOOM Mini مینی ال جی که برای مهمانی طراحی شده گزینه‌ای ایده‌آل است. پرچمدار CL98 با خروجی 3500 وات ساب و ووفر 10 اینچی خود می‌تواند صدایی عمیق با فرکانس پایین پخش کند. قابلیت Compression Horn این دستگاه صدای شفاف‌تر و دقیق‌تری را در فرکانس‌های بالاتر ایجاد می‌کند، در حالی که ویژگی Party Accelerator+ کاربران را قادر می‌سازد تا صدای موسیقی خود را کم‌کم به اوج رسانده و با چراغ‌های چشمک‌زن اتمسفری خاص بسازند. نرم افزار DJ این محصول که برای گوشی‌های ios و اندرویدی عرضه شده است دسترسی به طیف وسیعی از افکت‌ها از جمله Scratch Mixing و DJ Loop را فراهم می‌کند.

مدل XBOOM Mini CL65D ال جی دارای خروجی 950 وات است که به درایو دی‌وی‌دی مجهز شده تا کاربران بتوانند از تجربه سینمایی خانگی لذت ببرند. برای سرگرم کردن خانواده و مهمانان، مدل CL65D دارای کارائوکه (Karaoke Star) با 18 افکت صوتی است و تا هر شخص حس خوانندگی را با تحریرهای خودش تجربه کند. سیستم نورپردازی چندرنگه این دستگاه می‌توانند با قابلیت‌های پیش‌فرض خود و ویژگی تنظیم نور با آهنگ، فضای مهمانی را پر از هیجان کند. شنوندگان حتی می‌توانند از برنامه بلوتوثی ال جی استفاده کنند و به طور همزمان با سه گوشی به آن وصل شوند. کاربران می‌توانند به نوبت آهنگ‌های خود را پخش کرده و با یک لیست آهنگ ترکیبی از مهمانی لذت ببرند.

محصولات صوتی ال جی

همچنین در نمایشگاه InnoFest خاورمیانه و آفریقا ال جی اسپیکر XBOOM OneBody خود را به نمایش گذاشت. مدل OL100 و OL55D این سری دارای دسته برای حمل و نقل و دوام بیشتر است. مدل OL100 خروجی 2000 واتی دارد و می‌تواند با تکنولوژی Blast Horn ال جی و با استفاده از داکت خم شده هوا در پشت دستگاه کیفیت پخش صدای فرکانس بالا و تولید باس را بسیار بهبود بخشد. از طریق مشارکت ال جی با Meridian، اسپیکر XBOOM OneBody از ویژگی‌های Clear Vocal و Enhanced Bass برای به نمایش گذاشتن عملکرد صوتی بی‌نظیر بدون هیچ محصول جانبی دیگری بهره می‌گیرد.

اسپیکرهای بلوتوثی XBOOM Go برای افرادی که همیشه در حال حرکت هستند صدایی باکیفیت فوق‌العاده پخش می‌کند. مدل XBOOM Go PK7 با قابلیت حمل و نقل آسان، به راحتی قابل جابه‌جایی است. این مدل با دو بلندگوی مجزا بازه صوتی گسترده‌ای را پوشش داده و جزئیات آهنگ را به خوبی پخش می‌کند. مدل PK7، PK5 و PK3 همه به رادیاتورهای دوگانه مجزایی مجهز شده‌اند تا عملکرد باس را به اوج خود برسانند. اسپیکرهای XBOOM Go LG برای استفاده در فضای باز طراحی شده‌اند.

مدل PK7 و PK5 در برابر آب و خاک (IPX5) مقاوم هستند، در حالی که PK3 (IPX7) ضد آب است  و می‌توان با خیال راحت آن را کنار استخر گذاشت. با اتصال به دو دستگاه و عمر باتری طولانی‌مدت (PK7: 24hrs, PK5: 15hrs, PK3: 11hrs)،  هر اسپیکر XBOOM Go بهترین کیفیت صدا را برای کسانی که همیشه در حرکت هستند فراهم می‌کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. دیگه جای حرف زدن نیست

  2. من قبول دارم ال جی ساند بارش عالیه و خریدم ولی تو تلویزیون سونی بهترینه که هیچ مطلبی نمیزارین

    • ای جانم بشی سونی، ۲۰۱۹ سونی تلویزیون هاش اومدن کولاک بپا کنند تو کیفیت :
      سری مستر Z9G و اولد A9G و تلویزیون اولد ارزان تر A8G
      سری بالارده XG95وXG90( تکنولوژی X WIDE ANGLE ، پردازش تصویر X1 و تکنولوژی Triluminos)
      سری میانرده قدرتمند XG85
      سری میانرده قدرتمند XG83
      سری میانرده XG81 و XG80
      سری ۴k ارزان XG70
      سری پایین رده WG66
      همشون از HDR10 پشتیبانی خواهند کرد وسونی تریلومینوس رو بعضی از مدل های ارزان هم وارد کرده تا کاربر از تصویرش نهایت لذت رو ببره.