لینکلن کرسیر 2020

کراس اوور کوچک لینکلن کرسیر 2020 در نمایشگاه نیویورک معرفی شد

لینکلن کرسیر 2020 (Lincoln Corsair) کراس اوور جدید شرکت خودروسازی لینکلن محسوب می‌شود که در نمایشگاه خودرو نیویورک 2019 به صورت رسمی معرفی شد. در ادامه با مشخصات و امکانات خودرو کراس اوور لوکس آشنا می‌شویم.

شرکت خودروسازی لینکلن از کراس اوور جدید خود به صورت رسمی در نمایشگاه خودرو نیویورک 2019 پرده برداشت. لینکلن این خودرو را طبق پلتفرم نسل جدید فورد اسکیپ طراحی کرده است که جزو کوچکترین کراس اوور شرکت لینکلن به شمار می‌رود. این برند لوکس آمریکایی خودرو لینکلن کرسیر 2020 را برای جذب نگاه مشتریان جوان طراحی کرده است.

لینکلن کرسیر 2020

بررسی لینکلن کرسیر 2020

شرکت لینکلن برای ساخت خودرو لینکلن کرسیر 2020 از همان زبان طراحی استفاده کرده است که مدل‌های نویگیتور، ناتیلوس و اویاتور نیز با آن ساخته شده‌اند. این کراس اوور کوچک از لحاظ ظاهری به اویاتور شباهت زیادی دارد و حتی طراحان از سقف اویاتور نیز برای این خودرو استفاده کرده‌اند. در بخش جلویی این خودرو شاهد جلوپنجره بزرگ کرومی هستیم که فضای زیادی را احاطه کرده و در نمای عقب نیز چراغ‌های عقب به صورت سراسری و یکپارچه طراحی شده‌اند.

لینکلن کرسیر 2020

در کابین لینکلن کرسیر 2020 شاهد یک نمایشگر لمسی 8 اینچی هستیم که به صورت استاندارد سیستم اطلاعات سرگرمی SYNC3 را ارائه می‌دهد. برای صفحه‌آمپر نیز مشتریان می‌تواند صفحه دیجیتالی 12.3 اینچی را سفارش دهند. از آپشن‌های در نظر گرفته شده برای لینکلن کرسیر 2020 می‌توان به صندلی‌های قابل تنظیم 24 جهته با ماساژور، نورپردازی داخلی، سقف پانورامای بزرگ، شارژر بی‌سیم و سیستم صوتی Revel با 14 بلندگو اشاره کرد که این ویژگی‌ها کرسیر 2020 را به یک کراس اوور لوکس و جذاب تبدیل کرده است.

لینکلن کرسیر 2020

در میان داشبورد و محفظه پیشرانه یک دیواره برای جلوگیری از ورود ارتعاشات به کابین تعبیه شده است که این خودرو را در نوع خود بی‌نظیر می‌کند. همچنین برای این خودرو یک سیستم فعال کنترل صداهای مزاحم نیز در نظر گرفته شده است که به لطف چنین سیستم‌هایی کابین این خودرو بسیار آرام خواهد بود. جالب است بدانید این شرکت آمریکایی برای افزایش لوکس بودن خودرو لینکلن کرسیر 2020 صداهایی که به راننده هشدار می‌دهند را توسط ارکستر سمفونی دیترویت ضبط کرده است تا برای کابین و سرنشینان آرامش بیشتری را ایجاد کند.

لینکلن کرسیر 2020

برای نخستین بار این شرکت آمریکایی برای ساخت لینکلن کرسیر 2020 در عقب از سیستم تعلیق یکپارچه استفاده کرده است. به همین دلیل شاهد سواری نرم‌تری خواهیم بود. سه ترکیب رنگ داخلی شامل Beyond Blue (آبی و سفید)، Cashew (قهوه‌ای روشن و مشکی) و Medium Slate (خاکستری با جزئیات قهوه‌ای سوخته) برای این خودرو قابل سفارش است که در کنار تزئینات چوبی ارائه می‌شود.

لینکلن کرسیر 2020

لینکلن کرسیر 2020 به صورت استاندارد از امکانات ایمنی ویژه‌ای چون پایش نقاط کور، حفظ حرکت میان خطوط، نوربالای خودکار و ترمز اضطراری خودکار با قابلیت تشخیص عابر پیاده بهره می‌برد. مشتریان به هنگام خرید می‌توانند پکیج ایمنی Co-Pilot360 Plus لینکلن را نیز سفارش دهند که شامل کروز کنترل تطبیقی با قابلیت توقف و حرکت دوباره در ترافیک، سیستم کمکی فرمان، ترمز دنده‌عقب، سیستم کمک پارک فعال است. در این خودرو تکنولوژی استفاده از گوشی موبایل به جای کلید در نظر گرفته است که به کمک این سیستم اگر سوئیچ را نیز در خانه جای بگذارید، می‌توانید خودرو را با گوشی هوشمند و اپلیکیشن Lincoln Way باز کرده و روشن کنید.

لینکلن کرسیر 2020

مشخصات فنی

شرکت لینکلن برای این کراس ا‌وور کوچک دو موتور مختلف در نظر گرفته است. پیشرانه اول که پایه و استاندارد است یک موتور 2 لیتری 4 سیلندر بوده که قدرتی معادل 250 اسب بخار و گشتاور 373 نیوتن‌متری تولید می‌کند. مشتریان برای قدرت بیشتر می‌توانند موتور 2.3 لیتری 4 سیلندر توربو را سفارش دهند که قدرتی حدود 280 اسب بخار و گشتاور 420 نیوتن‌متری را ارائه می‌دهد. قدرت تولید شده از این موتورها به کمک یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود، اما مشتریان می‌توانند برای این خودرو سیستم چهار چرخ محرک را سفارش هند.

لینکلن کرسیر 2020

این خودروساز آمریکایی برای لینکلن کرسیر 2020 نسخه پلاگین هیبریدی را نیز در نظر گرفته است که تاکنون جزئیاتی از آن منتشر نشده است. مراحل تولید این خودرو در کارخانه لوئیزویل فورد در کنتاکی انجام می‌شود و از پاییز سال 2019 به بازار عرضه می‌شود. از رقبای این خودرو می‌توان به مرسدس بنز GLC، لکسوس NX و ولوو XC60 اشاره کرد. این خودرو از لینکلن MKC کمی گران‌تر بوده و با قیمتی حدود 34 تا 47 هزار دلار به فروش می‌رسد.

تصاویر لینکلن کرسیر 2020

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه