هیوندای Venue

کراس اوور جدید هیوندای Venue رسما در نیویورک معرفی شد

هیوندای Venue به عنوان جدیدترین و کوچک‌ترین کراس اوور شرکت هیوندای در نمایشگاه خودرو نیویورک 2019 معرفی شد. در ادامه، مشخصات، امکانات و ویژگی‌های هیوندای ونیو را بررسی می‌کنیم.

این روزها کراس اوورهای ساب کامپکت از محبوبیت زیادی برخوردارند و شرکت هیوندای نیز برای حضور پررنگ در این بازار، کراس اوور جدید و کوچک خود را با نام Venue معرفی کرده است. نمایشگاه خودرو نیویورک به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای خودرویی آمریکا مکان مناسبی بود تا خودرو هیوندای Venue در آن به نمایش گذاشته شود.

هیوندای Venue

نمای روبه‌روی هیوندای Venue ما را به یاد کراس اوورهای دیگر هیوندای مانند کونا و سانتافه می‌اندازد. دماغه تهاجمی و جلوپنجره آبشاری به همراه چراغ‌های مربعی و دی لایت‌های باریک در جلوی خودرو دیده می‌شوند. در پروفیل خودرو نیز گلگیرهای عضلانی و خطوط جانبی قدرتمند به چشم می‌خورند و رینگ‌های استاندارد 15 اینچی جلب توجه می‌کنند. البته مشتریان می‌توانند رینگ‌های 17 اینچی را هم برای این خودرو سفارش دهند.

در مجموع طراحی هیوندای Venue سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز است. این خودرو در 8 رنگ متفاوت از جمله مشکی، سفید سرامیکی، خاکستری کهکشانی، سبز سیبی، آبی تیره، قرمز روشن و نقره‌ای به بازار عرضه می‌شود. خریداران می‌توانند برای این کراس اوور جدید سانروف برقی، شیشه‌های عقب دودی و رنگ سقف متضاد با بدنه را نیز سفارش دهند.

هیوندای Venue

Venue از نظر ابعاد از کراس اوور هیوندای کونا نیز کوچک‌تر است. این خودرو دارای طول 4.03 متر، عرض 1.77 متر و ارتفاع 1.56 متر بوده و فاصله بین دو محور آن نیز 2.52 متر است. به این ترتیب جدیدترین عضو خانواده کراس اوورهای هیوندای 13 سانتی‌متر کوتاه‌تر، 3 سانتی‌متر کم‌عرض‌تر و 1.5 سانتی‌متر بلندتر از کونا است. حجم صندوق بار نیز در این کراس اوور 530 لیتر خواهد بود.

در داخل کابین هیوندای ونیو شاهد تجهیزاتی مانند غربیلک فرمان چرمی، صفحه نمایش 8 اینچی با اندروید اتو و اپل کارپلی، پورت‌های یو اس بی، دوربین دید عقب و نمایشگر 3.5 اینچی صفحه آمپر هستیم. این خودرو همچنین از سیستم‌های ایمنی و کمک‌راننده متعددی چون سیستم کمکی جلوگیری از برخورد جلو، هشدار برخورد و ترافیک عقب، سیستم حفظ حرکت در میان خطوط، هشدار نقاط کور و هشدار توجه راننده بهره می‌برد.

هیوندای Venue

تاکنون اطلاعات زیادی از قوای محرکه و پیشرانه هیوندای ونیو اعلام نشده، اما به نظر می‌رسد این کراس اوور جدید به پیشرانه 1.6 لیتری 4 سیلندر سری گاما مجهز خواهد بود. این پیشرانه نسخه به‌روز شده‌ای از پیشرانه گامای قبلی است و نسبت به قبل راندمان حرارتی بهتر و سیستم احتراق ارتقا یافته‌ای دارد. همچنین تزریق سوخت توسط انژکتورهای دوگانه بهبود یافته است. در مجموع این تغییرات باعث شده مصرف سوخت خودرو کاهش پیدا کند و بر اساس اعلام هیوندای، کراس اوور Venue به صورت ترکیبی در هر 100 کیلومتر 7 لیتر بنزین مصرف می‌کند.

هیوندای ونیو از اواخر سال جاری به فروش می‌رسد و قیمت آن نیز در آینده اعلام خواهد شد. هیوندای کونا که کراس اوور بزرگ‌تری نسبت به Venue است با قیمت پایه 20 هزار دلار عرضه می‌شود، بنابراین انتظار می‌رود Venue قیمت کمتری داشته باشد.

گالری عکس های هیوندای Venue

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خیلی طراحی جالبی نداره