هواوی میت ۲۰ ایکس 5G

هواوی میت ۲۰ ایکس 5G در یک ویدیوی هندزآن ظاهر شد

اخیرا عکسی از جعبه فروش هواوی میت ۲۰ ایکس 5G منتشر شده بود و حالا این گوشی هوشمند، در یک ویدیوی هندزآن دیده شده است. ظاهرا این نسخه از میت 20 ایکس (Huawei Mate 20 X 5G) یکی از دو گوشی 5G است که هواوی امسال عرضه خواهد کرد.

این ویدیو که در کانال یوتیوب Zing Gadget آپلود شده، هواوی میت ۲۰ ایکس 5G را از چند زاویه نشان می‌دهد و به وضوح می‌توان لوگوی 5G را دید که در پشت آن نقش بسته است. البته مشخصات اشاره شده در کپشن ویدیو، دو تفاوت با شنیده‌های پیشین دارد که یکی باتری 4200 میلی‌آمپری دستگاه است و دیگری، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 40 واتی.

هم مدل 5G میت 20 ایکس و هم گوشی منعطف میت ایکس، از مودم Balong 5000 هواوی استفاده خواهند کرد که با تراشه کایرین 980 سازگاری دارد. البته وجود این مودم 5G، فضای فیزیکی بیشتری را درون دستگاه می‌طلبد و احتمالا به همین دلیل بوده که باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی در مدل استاندارد هواوی میت 20X ، با یک باتری کوچکتر 4200 میلی‌آمپر ساعتی در مدل 5G جایگزین شده است.

سایر مشخصات این گوشی هوشمند را باید بدون تغییر بدانیم. این یعنی برخورداری از یک صفحه نمایش بزرگ و روشن 7.2 اینچی، 8 گیگ رم و یک مجموعه دوربین سه‌گانه مشابه آنچه که در هواوی میت 20 پرو دیده بودیم. کمپانی چینی هنوز تاریخ عرضه‌ی مدل 5G هواوی میت ۲۰ ایکس را اعلام نکرده است؛ اما گوشی انعطاف پذیر کمپانی باید در نیمه دوم سال میلادی جاری، وارد بازار شود.

ویدیوی هندزآن هواوی میت ۲۰ ایکس 5G