تویوتا یاریس هاچ بک 2020

تویوتا یاریس هاچ بک 2020 با شباهت‌های بسیار به مزدا 2 معرفی شد

تویوتا یاریس هاچ بک 2020 (Toyota Yaris Hatchback) در نمایشگاه خودرو نیویورک 2019 معرفی شد. این خودرو از نظر ظاهری و فنی شباهت‌های بسیاری به مزدا 2 دارد.

شرکت تویوتا در نمایشگاه خودرو نیویورک 2019 از یاریس هاچ بک جدید رونمایی کرد. این خودرو شباهت‌های زیادی به مزدا 2 ساب کامپکت دارد و به نظر می‌رسد روح مزدا 2 درون آن دمیده شده است. شرکت‌های خودروسازی تویوتا و مزدا پیش از این برای نسل فعلی یاریس سدان با هم همکاری کرده بودند. اوایل امسال نیز تویوتا یاریس لیفت بک رونمایی شد که با یاریس سدان متفاوت بود و بازار خارج آمریکا را هدف گرفت.

تویوتا یاریس هاچ بک 2020

تویوتا یاریس هاچ بک 2020 همانند مدل سدان از ساختار مزدا بهره برده و پیشرانه 4 سیلندر 1.5 لیتری با قدرت 106 اسب بخار در زیر کاپوت آن قرار گرفته است. قدرت تولید شده پیشرانه توسط گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. همچنین این خودرو مانند مزدا در تریم‌های LE و XLE عرضه خواهد شد.

تویوتا یاریس هاچ بک 2020 از امکانات و تجهیزات مناسبی بهره می‌برد که از جمله آن‌ها می‌توان به رینگ‌های آلومینیومی 16 اینچی، چراغ‌های مه‌شکن، آینه‌های برقی همرنگ بدنه و خروجی اگزوز کرومی اشاره کرد. در داخل کابین خودرو نیز تجهیزاتی مانند صفحه لمسی 7 اینچی، اپل کارپلی، اندروید اتو و سیستم تشخیص صوتی به کار رفته است. علاوه بر آن شاهد استفاده از سیستم‌های ایمنی مختلف و تجهیزات کمک‌راننده مانند دوربین دنده عقب هستیم.

تویوتا یاریس هاچ بک 2020

شرکت تویوتا توجه زیادی به طراحی این خودرو داشته و در نمای روبه‌روی آن جلوپنجره چند ضلعی مخصوص محصولات تویوتا دیده می‌شود. البته همان‌طور که گفته شد طراحی کلی خودرو شباهت بسیاری به مزدا 2 دارد. تویوتا همچنین قابلیت مانور و شعاع گردش یاریس هاچ بک جدید را بهبود بخشیده است.

تاکنون اطلاعات بیشتری درباره قیمت و زمان عرضه تویوتا یاریس هاچ بک 2020 منتشر نشده و برای کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر ماه‌های آینده بمانیم.

گالری عکس های تویوتا یاریس هاچ بک 2020

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه