فروش فوری خودروهای بی ام و

فروش فوری خودروهای بی ام و در کمتر از یک روز تکمیل ظرفیت شد

طی هفته گذشته شرکت پرشیا خودرو به عنوان عرضه‌کننده خودروهای BMW در ایران، طرح فروش فوری خودروهای بی ام و را اجرا کرد که این طرح فروش با وجود قیمت‌های نجومی خودروها تکمیل ظرفیت شد.

در حال حاضر قیمت خودروهای لوکس نظیر بی ام و ایکس 1 و بی ام و 730 آی به 1 میلیارد و 300 میلیون تومان تا 3 میلیارد تومان رسیده است و برخی از کارشناسان بر این باور بودند با چنین قیمت‌های نجومی اجرای طرح فروش فوری خودروهای بی ام و موفق نخواهد بود، اما طی هفته گذشته شرکت پرشیا خودرو به عنوان عرضه کننده خودروهای BMW در ایران، طرح فروش فوری خودروهای بی ام و از جمله بی ام و ایکس 1 را شروع کرد که ظرف مدت 3 ساعت چندین دستگاه از این خودرو آلمانی به فروش رسیده است و این در حالی است که اکثر خریداران این خودرو دلالان بوده‌اند.

تکمیل ظرفیت فروش فوری خودروهای بی ام و

خودروهای بی ام و در حالی به سرعت به فروش رسیده‌اند که شرکت عرضه‌کننده قیمت خودرو بی ام و ایکس 1 را به میزان چشمگیری افزایش داده بود و انتظار می‌رفت از این کالاها استقبال نشود، اما بسیاری از دلالان بازار خودرو ایران در همان ساعات اولیه این خودرو را خریداری کرده‌اند. چنین موضوعی به وضوح نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران در بازار خودرو ورود کرده و به زودی قیمت خودروها به ویژه خودروهای وارداتی را افزایش خواهند داد. از سویی در حال حاضر مردم قدرت خرید خودروهای معمولی با قیمت جدید را ندارد، اما خودروهای لوکس در زمان کوتاهی به فروش می‌رسند و نمی‌توان نقش بزرگ دلالان در بازار خودرو را نادیده گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. به جهنم ماکه پول نداریم گوز هم نداریم

  2. ای کاش اصلا نبودیم ونمیدیدیم فقط باید ببینیم وبمیریم اخه ما چیمون از کشورهای عربی کمتره قصدم خدایی نکرده توهین نیست ولی خوب همسایه ما هستن ومیبینیم .تاایران خودرو وسایپاووووووووعده ای دلال سودجو همینه

  3. اسرار امیز ترین خاک دنیاست این جا …

  4. مردم یا دارن یا یه عده خاص دارن