زد تی ای اکسون 10 پرو امتیازی فوق‌العاده در بنچمارک آنتوتو کسب کرد

گوشی زد تی ای اکسون 10 پرو (ZTE Axon 10 Pro) در بنچمارک آنتوتو رویت شد. همانطور که پیشتر نیز درباره زد تی ای Axon 10 Pro شنیده بودیم، این گوشی جزو قویترین پرچمداران 2019 خواهد بود.

حدود دو ماه پیش، حضور زد تی ای اکسون ۱۰ پرو در گیک‌بنچ نشان داد رقیبی جدی برای پرچمداران سامسونگ و هواوی در راه است. با ظهور زد تی ای اکسون 10 پرو در بنچمارک آنتوتو باز هم از صحت این خبر اطمینان پیدا کردیم. بر اساس گفته‌های بنچمارک آنتوتو، بدون در نظر گرفتن امتیازهای دستگاه‌هایی که در آزمایشگاه‌ها، توسط شرکت‌های گوشی‌ساز تست می‌شوند، زد تی ای اکسون 10 پرو بیشترین امتیاز را تا امروز در این بنچمارک به دست آورده است. امتیاز این گوشی برابر 381136 بود!

اسکرین شات زد تی ای اکسون 10 پرو در آنتوتو

زد تی ای اکسون 10 پرو

گفته می‌شود زد تی ای اکسون 10 پرو اولین پرچمدار قدرت گرفته از تراشه اسنپدراگون 855 با سیستم فایل F2FS خواهد بود. در مقایسه با EXT4، این فایل سیستم از نظر سرعت خواندن فایل‌ها در وضعیت بهتری قرار دارد. سرعت نوشتن داده روی حافظه نیز به لطف آن بهبود قابل توجهی به خود خواهد دید تا نیاز تراشه‌های امروزی به کار با حافظه‌های بسیار سریع برطرف شود.

علاوه بر آن، زد تی ای اکسون 10 پرو اولین گوشی هوشمندی است که از چیپ حافظه فلش iNAND 8521 سن دیسک بهره می‌برد. استفاده از تکنولوژی استک 64 لایه‌ای 3D NAND سبب شده در مقایسه با چیپ‌های مموری فلش پیشین، سرعت نوشتن فایل دو برابر شده و ویدیوهای 4K با سرعت 10 برابر بیشتر روی حافظه ذخیره شوند. سرعت خواندن و نوشتن در این نوع چیپ‌های حافظه به ترتیب به 800 مگابایت بر ثانیه و 500 مگابایت بر ثانیه رسیده است!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه