مشخصات فنی و قابلیت‌های لنوو زد ۶ پرو

مشخصات فنی و قابلیت‌های لنوو زد ۶ پرو رسما افشا شد

کمپانی لنوو یک روز مانده تا رونمایی رسمی از گوشی لنوو زد ۶ پرو (Lenovo Z6 Pro)٬ بسیاری از مشخصات فنی٬ قابلیت ها و امکانات سخت افزاری این گوشی را تایید کرده است.

تنها چند ساعت دیگر تا رونمایی رسمی از پرچمدار جدید لنوو٬ گوشی لنوو زد ۶ پرو باقی‌مانده است. طی روزهای چانگ چنگ٬ مدیر این شرکت با افتخار تمام وجه‌های مهم این دیوایس را در قالب عکس‌های تبلیغاتی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده است. حالا او بار دیگر برخی مشخصات فنی و قابلیت‌های این گوشی را در یک پست اینترنتی افشا کرده است.

مشخصات فنی لنوو زد ۶ پرو

همانطور که انتظار می‌رفت٬ این مدیر تایید کرده که لنوو زد 6 پرو همانند دیگر گوشی‌های پرچمدار بازار از تراشه‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۸۵۵ قدرت خواهد گرفت. این تراشه همچنین از یک رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۵۱۲ گیگابایتی نیز بهره‌مند خواهد بود؛ گرچه می‌توانیم انتظار عرضه‌ی نسخه‌های دیگری با رم و حافظه‌ی کمتر را نیز داشته باشیم.

مشخصات فنی و قابلیت‌های لنوو زد ۶ پرو

این گوشی با یک نمایشگر ۶.۳۹ اینچی همراه خواهد بود٬ در حالی که یک تیزر تبلیغاتی در گذشته٬ یک بریدگی به شکل قطره در بالای آن را تایید می‌کرد. ما مطمئن نیستیم این نمایشگر از یک پنل AMOLED یا LCD بهره می‌برد. این درحالیست که یک اسکنر اثر انگشت زیر صفحه‌ی نسل ششمی درون آن به کار رفته است که سریع‌تر از سنسورهای گذشته عمل می‌کند. هرچند این می‌تواند یک ادعای تبلیغاتی باشد. تیزرهای پیشین همچنین نشان می‌دهند گوشی لنوو زد ۶ پرو از دوربین چهارگانه پشتی شامل سنسورهای ۴۸ + ۱۶ + ۸ + ۲ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند.

گفته می‌شود سنسور اصلی این گوشی٬ همانند دیگر گوشی‌های پرچمدار نوظهور بازار Sony IMX586 خواهد بود. ضمنا یکی از سنسورها از یک لنز فوق عریض بهره می برد که زاویه دید ۱۲۳ درجه‌ای را به ارمغان میاورد. لنوو ادعا می‌کند دوربین اصلی این گوشی می‌تواند با استفاده از استخراج نرم افزاری عکس‌های ۱۰۰ مگاپیکسلی ثبت کند. لنوو همچنین می‌گوید این پرچمدار به قابلیت HyperVideo مجهز است. هرچند جزئیاتی از این قابلیت در دست نیست. علاوه بر این٬ یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی نیز در قاب جلویی گوشی قرار دارد.

در انتها باید به حضور یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی٬ سیستم خنک کننده در رده‌ی کامپیوترهای شخصی به منظور پایین نگه داشتن دما در هنگام اجرای طولانی‌مدت بازی‌ها و رابط کاربری ZUI 11 بر پایه‌ی اندروید ۹ پای اشاره کرد. متاسفانه هنوز قیمت و زمان عرضه‌ی این گوشی مشخص نیست که در رویداد فردای لنوو رسما اعلام خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. عجب چیزیه ولی حیف اینجا نمیشه خرید…