گوشی های آیفون

مالکان گوشی های آیفون مراقب سودجویان باشند

رئیس پلیس فتای تهران به مالکان گوشی های آیفون هشدار داد تا مسائل امنیتی را به خوبی انجام دهند و رمز اپل آی دی خود را به هیچ عنوان افشا نکنند تا اسیر سودجویان نشوند.

سرهنگ تورج کاظمی، رئیس پلیس فتای تهران با اشاره به سوءاستفاده در فضای مجازی به خصوص در شبکه اجتماعی اینستاگرام اعلام کرد از ابتدای فروردین سال 98 از سوی سازمان غذا و دارو به پلیس گزارش شد که زن جوانی با ایجاد یک صفحه اینستاگرامی لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز را به فروش می‌رساند. پس از بررسی‌ها متوجه شدیم که این کالاها برای مردم بسیار خطرناک است و پس از پیگیری و دریافت دستور مقام قضایی، این خانم 26 ساله دستگیر شد. این خانم بدون هیچ مجوزی وسایل پزشکی، آرایشی و بهداشتی را به مشتریان عرضه می‌کرد. این مقام مسئول تاکید کرد امروزه صفحه اجتماعی شرایطی را برای مجرمان سایبری به وجود آورده است و رعایت نکات ایمنی الزامی است.

هشدار به مالکان گوشی های آیفون

سرهنگ تورج کاظمی در ادامه افزود مالکان گوشی های آیفون باید مسائل امنیتی را به خوبی انجام دهند و به هیچ عنوان رمز اپل آی دی خود را افشا نکنند و مراقب ارسال آن به صفحه‌های شبیه‌سازی شده و جعلی باشند. رئیس پلیس فتای تهران تاکید کرد فردی با ایجاد سایت جعلی اپل به اپل آی دی کاربران آیفون و آیپد دسترسی پیدا کرد که با اقدام سریع این سازمان شناسایی و دستگیر شد.