بهترین بازی های گوگل دودل

معرفی بهترین بازی های گوگل دودل برای وقت گذرانی

آیا می‌دانستید گوگل تنها به فکر جستجو کردن شما نیست و برای سرگرمی شما نیز چاره‌ای اندیشیده؟ ما در این مقاله می‌خواهیم بهترین بازی های گوگل دودل (Google Doodle) را به شما معرفی کنیم که برای اجرای آن‌ها فقط به یک مرورگر و اینترنت نیاز است.

گوگل خیلی هم خشک و جدی عمل نمی‌کند. کمپانی‌های کمی هستند که با لوگوی خود شوخی می‌کنند و آن را در روزهای خاص دستکاری می‌کنند. به همین خاطر است که گوگل دودل و بازی های گوگل دودل در حال تبدیل شدن به بخشی از فرهنگ مجازی ما هستند. هر بازی گوگل شامل رویدادهای کلیدی، مردم و حتی شخصیت‌های خیالی از فرهنگ نِرد است.

به همین بهانه، در این مقاله قصد داریم بهترین بازی های گوگل دودل را برای وقت گذرانی شما معرفی کنیم تا هر از گاهی به جز جستجو کردن، از گوگل برای سرگرمی نیز استفاده کنید.

بهترین بازی های گوگل دودل

Rubik’s Cube

 

بشمارید 1..2..3..4..5. برخی از افراد گاهی می‌توانند یک مکعب روبیک را حل کنند. یک نوجوان تنها در عرض 5 ثانیه قادر به حل آن است و موفق شده رکورد حل روبیک در جهان را به نام خود رقم بزند. اغلب ما قادر به حل آن نیستیم و به همین خاطر هیچگاه یک مکعب روبیک نخریده‌ایم. اما نگران نباشید، گوگل این بازی را به صورت مجازی در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید با مرورگر اینترنتی خود یک روبیک را حل کنید.

این بازی به مناسبت چهلمین سالگرد اختراع مکعب روبیک توسط ارنو روبیک،‌ به گوگل دودل اضافه شد.

PAC-MAN

بهترین بازی های گوگل دودل

این یک نسخه از بازی کلاسیک پک من است. پک من در واقع یکی از نخستین بازی های گوگل دودل است که می‌توانید با مرورگر اینترنتی خود آن را اجرا کنید. اگر هنوز به نوستالژی علاقه دارید و نسبت به بازی‌های کودکی خود احساس دلتنگی می‌کنید، روی اسم این بازی در بالا کلیک کنید و PAC-MAN را مجددا تجربه کنید.

راه پر پیچ و خم این بازی شبیه لوگوی گوگل طراحی شده است. این بازی به شما اجازه می‌دهد دو نفره (آقا و خانم پک من) این بازی را اجرا کنید و 255 مرحله را طی کنید.

Doctor Who 50th Anniversary

بهترین بازی های گوگل دودل

این بازی دودل 8 بیتی جذاب درخواستی از سوی 4 هزار طرفدار Doctor Who بوده است. همانند نسخه اصلی شو تلویزیونی بریتانیایی دکتر هو، شما می‌توانید از بین 11 دکتر یکی را برگزینید و مسیر را دنبال کنید. برای ساخت این مسیرها از حرف‌های به کار رفته در لوگوی گوگل نیز استفاده شده است.

100 Years of Crosswords

بهترین بازی های گوگل دودل

یکی دیگر از بازی های گوگل دودل ، همان بازی کلاسیک حل جدول به زبان انگلیسی است. در سمت راست توضیحاتی در مورد سوژه‌ی مورد نظر نوشته شده است که باید حروف مربوط به آن کلمه را در داخل جدول بگنجانید. این بازی به مناسبت 100 سالگی اختراع بازی جدول کلمات متقاطع به گوگل دودل اضافه شده است.

The Pony Express

بهترین بازی های گوگل دودل

آیا می‌توانید تصور کنید بین غول ایمیلی جهان و یکی از ماندگارترین نمادهای غرب وحشی ارتباطی وجود دارد؟ The Pony Express یک سرویس تحویل نامه بود که تنها 18 ماه دوام آورد و وجود آن ضرر مالی بیش نبود.

حالا این سرویس در قالب یک بازی در گوگل دودل به شما ارائه می‌شود. سوار یک اسب شوید، نامه‌ها را جمع کنید و از موانع برای تحویل دادن 100 نامه عبور کنید. فقط در مسیر مراقب کاکتوس‌ها باشید.

Halloween 2018

بهترین بازی های گوگل دودل

برای مقابله با تنبلی، گوگل تلاش کرده تا شما را با یک بازی سرگرم کننده راهنمایی کند. بازی هالووین گوگل، نخستین بازی تعاملی چندنفره‌ی گوگل است. شما می‌توانید به یک تیم چهارنفره از روح‌ها اضافه شوید و با یک تیم چهار نفری دیگر رقابت کنید. روحی که بیشترین شعله‌های آتش را جمع آوری کند، می‌توانید قدرت‌های خاصی نظیر افزایش سرعت، دید در شب و مواردی از این دست را آزاد کند. شما می‌توانید چه در هالووین و چه در زمان‌های دیگر این بازی را اجرا کنید.

Shadow Art

بهترین بازی های گوگل دودل

عید لونار در بسیاری از کشورهای آسیایی جشن گرفته می‌شود. به طور مثال سال نو چینی (که فستیوال بهار نیز نام دارد)، یکی از مراسم مهم عید لونار است. سال 2019، سال خوک لقب گرفته است. گوگل به همین مناسبت نشانه‌ای از یک خوک را با هوش مصنوعی در یک صفحه دودل به تصویر کشیده است که می‌توانید سایه‌ی آن را با دستان خود درآورید.

شما می‌توانید در مرورگر خود ببینید که چگونه می‌توانید با انگشتان دست خود، سایه‌ی یک خوک را درست کنید. البته به خاطر داشته باشید تنها 20 ثانیه زمان خواهید داشت.

Basketball

بهترین بازی های گوگل دودل

چه کسی به پرتاب توب در حلقه علاقه‌ای ندارد؟‌ بازی‌های زیادی با چنین ایده‌ای برای مرورگرها و موبایل‌ها ساخته شده‌اند و محبوبیت آن‌ها با اضافه شدن یک بازی این چنینی به مجموعه بازی های گوگل دودل همچنان در حال بیشتر شدن نیز هست. گوگل می‌گوید یک میلیارد نفر در سال 2012، همزمان با برگزاری المپیک لندن این بازی دودل را اجرا کرده‌اند.

این بازی به شما 24 ثانیه زمان می‌دهد تا توپ‌ها را داخل حلقه بی‌اندازید. توپ‌ها را با کلید اسپیس کیبورد کامپیوتر خود باید پرتاب کنید. هرچقدر بیشتر این کلید را نگه‌دارید، هنگام رها کردن، توپ با قدرت بیشتری به سمت حلقه پرتاب خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. حس نمیکنید خیلی قدیمی هستن

  2. وقاعا کسی هم هست اینا رو بازی کنه؟؟؟

  3. Error 403 (Forbidden)!!1

    روی آی پی ایران ارور میده

    با سپاس