اینستاگرام در ایران

هر آنچه باید از کاربرد اینستاگرام در ایران بدانید

Instagram جزو محبوب‌ترین شبکه های اجتماعی محسوب می‌شود و روزانه بسیاری از کاربران ایرانی از آن برای به اشتراک گذاشتن تصاویر و ویدیوهای خود استفاده می‌کنند. در ادامه آمارهای جالبی از اینستاگرام در ایران را بررسی می‌کنیم.

شبکه اجتماعی اینستاگرام پس از تلگرام، دومین شبکه اجتماعی محبوب از نگاه کاربران ایرانی محسوب می‌شود. پس از فیلترینگ تلگرام، بسیاری از کسب‌وکارها از این شبکه اجتماعی برای ادامه فعالیت خود استفاده می‌کنند. همچنین بسیاری از کاربران ایرانی به صورت روزانه تصاویر و ویدیوهای شخصی خود را در آن به اشتراک می‌گذارند. در این مطلب سعی داریم آمارهای جالبی از اینستاگرام در ایران را مورد بررسی قرار دهیم.

همه‌چیز در مورد اینستاگرام

1.‌ اخیرا اینفوگرافیکی از فعالیت کاربران ایرانی در Instagram منتشر شده است که بر اساس آن بیشترین صفحه‌های دنبال‌شونده از سوی کاربران ایرانی به بازیگران و خوانندگان با 43.2 درصد تعلق دارد. پس از آن ورزشکاران حدود 23 درصد و شخصیت‌های علمی با 11.3 درصد جزو بیشترین کسانی هستند که کاربران ایرانی صفحه‌های آن‌ها را دنبال می‌کنند.

2.‌ در این اینفوگرافیک آمده است که کاربران ایرانی بیشتر در سه شبکه اجتماعی تلگرام با 60.3 درصد، اینستاگرام با 39.3 درصد و در واتس اپ 27.8 درصد عضویت دارند.

3.‌ بر اساس آمار، کاربران ایرانی با دو هدف بزرگ در Instagram حضور پیدا می‌کنند. حدود 54.1 درصد از آن‌ها برای ارتباط با آشنایان و 40.9 درصد از آن‌ها نیز برای تماشای کلیپ وارد اینستاگرام می‌شود.

4.‌ Instagram بخش‌های جذابی را برای کاربران فراهم کرده است که بر اساس آمار برای کاربران ایرانی استوری 33.7 درصد، لایک و کامنت 32.4 درصد و پست‌ها نیز 30.8 درصد جذابیت دارند.

5.‌ کاربران ایرانی به صورت روزانه پست‌های متعددی با موضوع‌های مختلف در اینستاگرام منتشر می‌کند که عکس و رویدادهای شخصی و خانوادگی بیشترین موضوع پست‌ها محسوب می‌شوند.

6. بر اساس آمار، میزان محدودیت صفحه‌های شخصی در Instagram شامل 75.3 درصد صفحه‌های محدود و 34.7 درصد صفحه‌هایی بدون محدودیت است.

اینفوگرافیک اینستاگرام در ایران

اینستاگرام

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. به نظر من توی ایران شبکه اجتماعی بین المللی تنها فضاییه که میشه آزادی بیان داشت البته به صورت ناشناس
    البته شما میتونین با فیلتر کردن همینم ازمون بگیرین که دق کنیم :))
    لجن زاده ها میتونن تو واقعیش (خارج از ایران) با بهترین امکانات (از مال مردم) زندگی کنن اونوقت ما نمیتونیم تو مجازیشم باشیم آخه میدونی هیسسس آروم میگم کسی نشنوه
    میگن
    ق
    د
    ق
    ن
    ه 🙂

  2. خلاصه استفادش میشه : خاله زنک بازی ،پز دادن ، فضولی، هیزی