جعبه گشایی و بررسی اولیه هواوی پی 30 پرو در گجت نیوز

هواوی پی ۳۰ پرو (Huawei P30 Pro) با امکانات شگفت انگیز و قدرتمند دوربینش، احتمالا یکی از محبوب ترین گوشی های پرچمدار اندرویدی در سال ۲۰۱۹ خصوصا برای عکاسان باشد. از همین رو جعبه گشایی هواوی پی ۳۰ پرو را آماده کرده‌ایم، تا نگاهی به محتویات جعبه‌ و بررسی اولیه آن بیاندازید.

بعد از معرفی رسمی هواوی از خانواده پی 30 و به رخ کشیدن قدرت دوربین هایش حالا بسیاری از کاربران خصوصا شیفتگان سلفی و عکاسی با موبایل تمایل بیشتری به خرید این پرچمدار 2019 دارند.

از مشخصات کلیدی پی ۳۰ پرو می‌توان دوربین ۴ گانه را مثال زد که متشکل از یک سنسور اصلی 40 مگاپیکسلی به همراه لنز استاندارد، یک سنسور 20 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض، یک سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو با بزرگنمایی 5 برابری و در آخر حضور دوربین تی او اف (TOF) است.

دیگر مشخصات کلیدی آخرین پرچمدار 2019 هواوی شامل نمایشگر 6.4 اینچی اولد در رزلوشن فول اچ دی پلاس، چیپست کایرین 980، جی پی یو مالی جی 76، حافظه رم 6 الی 8 گیگابایت و حافظه داخلی در سه نسخه 64 / 128 / 256 گیگابایت است.

محتویات جعبه شامل خود گوشی، یک قاب شفاف سیلیکونی، شارژر پر قدرت ۴۰ واتی با قابلیت شارژ سریع، کابل شارژ یو اس بی سی و یک ایرفون یو اس بی سی است.

ویدیوی زیر به صورت اختصاصی توسط تیم گجت نیوز تهیه شده و در آن می‌توانید جعبه گشایی و بررسی اولیه هواوی پی سی پرو را تماشا کنید.

ویدیوی جعبه گشایی و بررسی هواوی P30 Pro

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. نشد کلیک کنین یک اروری نده این ویدیوهای گجت

  2. امیدوارم جعبه گشایی گوشی لنوو زد6 پرو رو هم برید(درسته امروز معرفی شده ولی گوشی فوق العاده ای😍)