میزو 16 اس

گوشی میزو 16 اس معرفی شد؛ اسنپدراگون 855 و دوربین دوگانه 48 مگاپیکسلی

گوشی موبایل میزو 16 اس (Meizu 16s) مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون ٬855 دوربین دوگانه 48 مگاپیکسلی و قابلیت‌هایی مختص گیمرها رسما معرفی شد. در ادامه با سایر مشخصات فنی٬ قابلیت ها و قیمت میزو ۱۶ اس بیشتر آشنا شوید.

میزو سرانجام جدیدترین گوشی پرچمدار خودش٬ گوشی میزو 16 اس را معرفی کرد. برجسته‌ترین قابلیت این گوشی نمایشگر ٬Super AMOLED تراشه‌ی اسنپدراگون 855 و دوربین دوگانه‌ای با بهره‌گیری از OIS است. طراحی منحصر به فرد این گوشی نیز از فناوری اتصال COF با گوشی‌های بزرگ گرد بهره می‌برد.

نمایشگر

در قاب جلویی میزو 16 اس یک نمایشگر 6.2 اینچی فول اچ دی پلاس با یک سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر قرار دارد. میزو برای ارائه‌ی بالاترین کیفیت با کمترین اثر مخرب روی چشم کاربر٬ با سامسونگ همکاری‌هایی داشته است. این شرکت ادعا می‌کند٬ نمایشگر پرچمدار جدیدش می‌تواند 33 درصد نور آبی آسیب‌زا را فیلتر کرده و از نوردهی DC برای کاهش فشار چشم پشتیبانی می‌کند.

گوشی میزو 16 اس

این گوشی به لطف طراحی جذاب خود می‌تواند نسبت ابعاد صفحه به بدنه‌ی 91.53 درصدی را ارائه کند. این گوشی همچمین از اسپیکرهای استریو برای ارائه صدای همه‌جانبه در هنگام مشاهده‌ی فیلم برخوردار است. یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی با پشتیبانی از +HDR و حالت پرتره نیز در قاب جلویی قرار دارد.

دوربین

در پشت٬ میزو 16 اس به دوربین دوگانه‌ای با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی f/1.7 و OIS با ساختار Quad Bayer و سنسور ثانویه 20 مگاپیکسلی f/2.6 برای عکاسی عریض مجهز است. این پیکربندی جدید به میزو اجازه داده تا حالت جدید “Super night view” را به سیستم دوربین گوشی بی‌افزاید که می‌تواند برای عکاسی شفاف و روشن در شرایط نوری کم٬ تا 8 عکس را در 1 عکس ادغام کند.

میزو 16 اس

یکی دیگر از ویژگی‌های این سیستم دوربین٬ قابلیت کاهش نویز مالتی فریم است. میزو وعده داده است که این قابلیت‌های جدید را با به‌روزرسانی‌های نرم افزاری به گوشی‌های دیگر خود نیز ببرد.

مشخصات فنی

زیر قاب گوشی٬ تراشه‌ی اسنپدراگون 855 با 6 یا 8 گیگ رم DDR4X قرار دارد و حافظه‌ای بین 128 تا 256 گیگ نیز در اخیتار شما قرار خواهد داشت. ظرفیت باتری این گوشی 3600 میلی‌آمپر ساعت است و می‌تواند با فناوری شارژ سریع 24 وات٬ تنها در 30 دقیقه از 0 به 60 درصد شارژ برسد. به لطف بهینه سازی مبتنی بر هوش مصنوعی٬ میزو ادعا می‌کند کاربران می‌توانند تا 6 ساعت مدام بازی کرده یا 14 ساعت به تماشای فیلم بپردازند.  ضخامت این گوشی نیز تنها 7.6 میلی‌متر است.

میزو 16 اس

در راس بخش نرم افزاری میزو 16 اس رابط کاربری Flyme 7.3 بر پایه‌ی اندروید پای قرار دارد که رابط کاربری روانی را با اجرای سریع اپلیکیشن‌ها به ارمغان میاورد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به جی پی اس با فرکانس دوگانه٬ بلوتوث 5 و ان اف سی اشاره کرد. میزو با حالت جدید Hyper Gaming هدیه‌ی خوبی را به گیمرها خواهد داد. این حالت می‌تواند عملکرد گرافیکی روان‌تری را با مصرف کمتر در اختیار کاربران قرار دهد. این شرکت همچنین یک موتور ویبره mEngine 3.0 را نیز برای لرزش‌های جذاب و طبیعی در حین بازی به گوشی خود افزوده است.

قیمت میزو 16 اس

میزو ۱۶ اس در سه رنگ مشکی٬ سفید و آبی روانه‌ی بازار خواهد شد. نسخه‌ی مجهز به رم 6 + حافظه 128 گیگابایتی این گوشی با قیمت 475 دلار عرضه خواهد شد٬ در حالی که مدلی با 8 گیگ رم و 128 گیگ حافظه با 520 دلار و مدلی با همین میزان رم و 256 گیگ حافظه نیز با قیمت 595 دلار از چند روز دیگر به فروش خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. واقعا ظاهر گوشی ها خیلی حرفه ای شده

  2. من تجربه کار با گوشی های میزو رو دارم خیلی رون و خوش دست هستند کیفیت ساختشون هم عالیه

  3. چون با سامسونگ همکاری کرده گوشی خوبی میشه،سامسونگ راهنما و راهبر همه ی دنیای تکنولوژیه