تویوتا کمری 2019 هیبریدی

تویوتا کمری 2019 هیبریدی ؛ طراحی، مشخصات و امکانات

تویوتا کمری 2019 هیبریدی (Toyota Camry) پس از غیبتی 15 ساله مجددا به بازارهای اروپا عرضه خواهد شد. این سدان ژاپنی در کلاس خود منحصربه‌فرد است و نگاه مشتریان زیادی را به خود جلب خواهد کرد. در ادامه مشخصات و امکانات این خودرو را بررسی می‌کنیم.

از خودرو تویوتا کمری به عنوان یک سوپراستار جهانی نام برده می‌شود. این سدان ژاپنی با توجه به اینکه در بازار اروپا به مدت 15 سال غایب بود، اما در سایر بازارهای جهانی فروش بسیار خوبی را تجربه کرده است. بر اساس آمار، میزان فروش تویوتا کمری از سال 1982 تا امروز حدود 19 میلیون دستگاه بوده است. شرکت ژاپنی تویوتا دیگر قصد عرضه خودرو اونسیس به اورپا را ندارد و به همین دلیل به فکر عرضه مجدد تویوتا کمری به بازار اروپا است. شرکت تویوتا مدعی است، نسل جدید کمری از طراحی زیبا، موتور هیبریدی، هندلینگ مناسب و متریال لوکس بهره می‌برد.

تویوتا کمری 2019

بررسی تویوتا کمری 2019 هیبریدی

در سال گذشته بررسی نخستین مدل پیش‌تولیدی تویوتا کمری 2019 نشان داد که این خودرو گزینه‌ای مناسب برای سدان‌های کلاس D اروپا محسوب می‌شود و نسبت به آن‌ها جادارتر، آرام‌تر و راحت‌تر است. هرچند از لحاظ هیجان رانندگی قابل مقایسه با بی ام و سری 3 نیست، اما در این کلاس خودروهای دیزلی متفاوتی وجود دارند که تویوتا کمری 2019 هیبریدی می‌تواند یک محصول متفاوت باشد.

تویوتا کمری 2019

خودرو تویوتا کمری هیبریدی 2019 نسبت به فولکس واگن پاسات گران‌تر است و برای خرید مدل پایه آن می‌بایست 29 هزار و 995 پوند هزینه کنید، اما نمی‌توان این دو خودرو را فقط از لحاظ قیمتی با یکدیگر مقایسه کرد. البته هزینه‌های نگهداری کمری بسیار پایین است. شرکت تویوتا بر این باور است که 80 درصد مشتریان تویوتا کمری 2019 هیبریدی سازمان‌ها و ناوگان‌ها خواهند بود؛ چراکه تویوتا کمری یک خودرو بسیار کم‌مصرف محسوب می‌شود، اما بر اساس مسیر روزانه و نوع رانندگی، مصرف سوخت نیز می‌تواند متفاوت باشد. در واقع این خودرو فقط در مسافت‌های کوتاه از نیرو الکتریکی استفاده می‌کند.

تویوتا کمری 2019

تویوتا کمری 2019 هیبریدی صدای بسیار کمی را تولید می‌کند و حتی در شهرها کاملا بی‌صدا است. این خودرو به دلیل بهره‌مندی از موتور الکتریکی قدرتمند پاسخ سریعی را به هنگام فشار پدال گاز به همراه دارد و به طور کلی پرفورمنس آن ایده‌آل است. تجربه رانندگی با این خودرو بسیار آسان است و سواری روانی را به همراه دارد. فرمان این خودرو سبک و دقیق بوده و راننده نیز از میدان دید مناسبی برخوردار خواهد بود. اگر با نسل‌های گذشته تویوتا پریوس یا هر خودرو هیبریدی که به گیربکس CVT مجهز است، آشنا باشید، قدرت بسیار خوب تویوتا کمری 2019 هیبریدی شما را شگفت‌زده خواهد کرد. موتور این خودرو قدرت 215 اسب بخاری را ارائه می‌دهد و به همین دلیل نیاز نیست پدال گاز را به صورت کامل فشار دهید.

تویوتا کمری 2019

در سرعت‌های بالا معمولا شاهد تحت تاثیر قرار گرفتن آرامش کابین در خودروهای الکتریکی و هیبریدی هستیم. موتور تویوتا کمری 2019 هیبریدی بسیار آرام است و شما فقط به صدای جاده توجه خواهید داشت. نسل جدید تویوتا کمری بر اساس پلتفرم TNGA ساخته شده است که به همین دلیل تویوتا کمری 2019 از لحاظ سواری و هندلینگ در وضعیت مطلوبی قرار دارد. مهندسان تویوتا قصد داشتند خودرویی با هندلینگ پایدار تولید کنند که در این امر نیز موفق بوده‌اند. هرچند ممکن است اوپل اینسیگنیا از تویوتا کمری چابک‌تر باشد، اما این سدان ژاپنی نیز به همان مقدار چسبندگی را ارائه می‌دهد.

تویوتا کمری 2019

خودروهایی چون تویوتا کمری بیش از سایر خودروها مورد توجه رانندگان تاکسی و ارگان‌های دولتی قرار می‌گیرند. فضای صندلی‌های عقب تویوتا کمری 2019 هیبریدی بسیار جادار است. تویوتا کمری 2019 از لحاظ فضا به اشکودا ساپرب شباهت زیادی دارد و افراد قد بلند در این خودرو از فضای پا و سر مناسبی بهره خواهند برد. صندلی‌های این خودرو نیز نرم است و از پوشش چرم با کیفیتی بهره می‌برد. صندوق عقب این خودرو هم جادار است، اما تویوتا قصدی برای عرضه مدل استیشن این خودرو ندارد. چندین چمدان می‌توان در صندوق 524 لیتری تویوتا کمری 2019 قرار بگیرد و حتی صندلی‌های عقب نیز خوابانده می‌شوند و فضای بار را افزایش می‌دهند.

تویوتا کمری 2019

سیستم اطلاعات سرگرمی تویوتا کمری به عنوان بزرگ‌ترین نقطه ضعف این خودرو محسوب می‌شود؛ زیرا پانل شیشه‌ای بزرگ این سیستم مناسب نیست و هنگام لمس انگشتان پاسخ‌دهی مناسبی را ارائه نمی‌دهد. همچنین این سیستم قادر به ارائه اپل کارپلی و اندروید اتو نیست. هرچند مهندسان تویوتا قصد دارند این ویژگی‌‌ها را در نسخه‌های بعدی عرضه کنند. بدون شک نبود سیستم اپل کارپلی و اندروید اتو، برای آن دسته از رانندگانی که چندین ساعت با این خودرو رانندگی می‌کنند، مشکل بزرگی محسوب می‌شود و یک نقطه ضعف برای تویوتا کمری 2019 به شمار می‌رود. گفتنی است تجهیزات استاندارد این خودرو چنین ضعف‌هایی را پوشش داده‌اند.

تویوتا کمری 2019

شرکت تویوتا برای این خودرو دو تریم دیزاین و اکسل در نظر گرفته است که قیمت مدل دیزاین حدود 29 هزار و 995 پوند بوده و مدل اکسل نیز از آن 1300 پوند گران‌تر است. از امکانات مدل‌های دیزاین می‌توان به رینگ‌های 17 اینچی، چراغ‌های LED، ناوبری ماهواره‌ای، دوربین دنده‌عقب، سیستم تهویه مطبوع دو ناحیه‌ای، ورود بدون کلید و صندلی‌های جلوی گرم شونده اشاره کرد. نسخه گران‌تر یا همان اکسل از رینگ‌های 18 اینچی، مه شکن‌های LED، شارژ بی سیم تلفن همراه، پایش نقاط کور و هشدار ترافیک عقبی بهره می‌برد. بدون شک خودرو تویوتا کمری 2019 هیبریدی جزو خودروهای خاص در کلاس خود محسوب می‌شود.

مشخصات تویوتا کمری 2.5 هیبرید اتو اکسل

قیمت 31 هزار و 295 پوند
پیشرانه4 سیلندر 2.5 لیتری بنزینی هیبریدی
قدرت215 اسب بخار
گیربکسCVT اتوماتیک، دیفرانسیل جلو
شتابصفر تا 100 کیلومتر بر ساعت ظرف 8.3 ثانیه
حداکثر سرعت180 کیلومتر در ساعت
مصرف سوخت5.6 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر

تصاویر تویوتا کمری 2019 هیبریدی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. جوووون چه جیگریه ولی ما حتی رینگشم نمیتونیم بخریم.