شیائومی ردمی Y3

شیائومی ردمی Y3 با دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی معرفی شد

گوشی موبایل شیائومی ردمی Y3 با دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی رسما معرفی شد. در ادامه با مشخصات فنی، قابلیت ها و قیمت گوشی Xiaomi Redmi Y3 بیشتر آشنا شوید.

گوشی‌ساز چینی، شیائومی، امروز میزبان یک رویداد خبری ویژه در هند بود و از جدیدترین گوشی خانواده Redmi خود پرده برداری کرد. مدل ردمی 7 به تازگی در چین معرفی شده و حالا نوبت به رونمایی از یک گوشی بسیار شبیه به آن به نام شیائومی ردمی Y3 می‌رسد که نسل جدیدی از گوشی Y2/S2 خواهد بود.

شیائومی ردمی Y3 درست همانند مدل ردمی 7 از یک نمایشگر 6.26 اینچی اچ دی پلاس (1520 در 720 پیکسل) با محافظ گوریلا گلس 5 بهره می‌برد. حاشیه‌های نمایشگر مدل Y2 در این مدل جدید حذف شده‌اند و جای خود را به یک ناچ قطره‌ای در بالای نمایشگر داده‌اند. علاوه بر این، گوشی جدید شیائومی از قاب مقاوم در برابر آب برخوردار است که می‌تواند گوشی را از پاشش آب در امان نگه دارد. طراحی پشتی این دیوایس Aura Prism نام دارد.

شیائومی ردمی Y3

قاب پشتی این دیوایس همچنین از یک سنسور اثر انگشت و دوربین دوگانه‌ای شامل یک سنسور 12 مگاپیکسلی با فلاش LED و 2 مگاپیکسلی برای ثبت اطلاعات عمق میدان در عکس‌های پرتره میزبانی می‌کند. یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با فناوری ادغام 4 پیکسل در 1 پیکسل نیز در بریدگی بالای نمایشگر قرار دارد که می‌تواند قابلیت عکاسی پرتره مبتنی بر هوش مصنوعی و تشخیص چهره مبتنی بر هوش مصنوعی را ارائه کند. این دوربین سلفی همچنین ارائه کننده‌ی HDR خودکار، تشخیص حرکت دست برای عکس، تثبیت کننده‌ی الکترونیکی و حالت پرتره نرم افزاری است. این درحالیست که مدل Y2 سال گذشته از یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی برخوردار بود.

به‌روزرسانی‌های قابل ذکری زیر قاب گوشی انجام شده است. مهم‌ترین آن تجهیز به تراشه‌ی اسنپدراگون 632 به جای 625 است که با همان ظرفیت رم 3 یا 4 گیگابایتی و حافظه‌ی 32 یا 64 گیگابایتی قابل ارتقاء عرضه می‌شود. این دیوایس همچنین با یک باتری غول پیکر 4000 میلی‌آمپر ساعتی روشن می‌ماند، در حالی که رابط کاربری آن MIUI 10 بر پایه‌ی اندروید 9 پای است.

قیمت شیائومی ردمی Y3

شیائومی ردمی وای 3 قرار است چند روز دیگر در رنگ‌های آبی، قرمز و مشکی در سایت شیائومی و آمازون هند به فروش برسد. قیمت نسخه مجهز به رم 3 گیگابایتی این گوشی 144 دلار و دیگر مدل 172 دلار خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. خیلی دوربین خفنی باید داشته باشه

  2. نمره ش کی مشخص میشه